حمید فرهنگ مدیرعامل جدید همراه اول

حمید فرهنگ مدیرعامل جدید همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، اعضای هیات مدیره جدید شرکت ارتباطات سیار ایران حمید فرهنگ را به عنوان مدیرعامل همراه اول انتخاب کردند و اولین جلسه هیات مدیره همراه اول امروز 24 دی ماه 1396 در برج همراه با مدیرعاملی حمید فرهنگ و اخوان بهابادی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره برگزار شد.

گفتنی است پیش از این علی بقایی، مجتبی جعفری، اسدالله دهناد، غلامرضا مهدوی و بهزاد خان سفید اعضای هیأت مدیره بودند و مهندس وحید صدوقی به مدت 12 سال مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران بود.

حمید فرهنگ مدیرعامل جدید همراه اول


حمید فرهنگ

حمید فرهنگ پیش از این در هیئت مدیره شرکت رایتل (اپراتور پیشتاز در ارائه اینترنت 3G) حضور داشته است. اما این سمت تنها فعالیت مخابراتی حمید فرهنگ نیست. در کارنامه کاری او مدیریت عاملی شرکت رایتل از سال 1390 به مدت دو سال و همچنین مدیریت شرکت "بهار ارتباط گستر" که شاخص‌ترین محصول این شرکت اپلیکیشن پیام رسانی با نام ساینا (عموما ویژه مشترکین همراه اول) و ارائه خدمات تلفن بین‌الملل ارزان به مشترکین همراه اول در قالب سرویس 050، دارنده موافقت اصولی MVNO و پروانه سروکو از سازمان تنظیم مقررات و عرضه کننده خدمات تماس بین الملل به افغانستان با نام تجاری "گپ کارت" و مدیریت عامل شرکت خدمات ماشینی تامین وجود دارد.



حمید فرنگ

یک نکته درباره مدیرعامل جدید همراه اول وجود دارد و آن تغییر نام اوست. آقای حمید فرهنگ پیش از این با نام حمید فرنگ شناخته می شدند که گویا نام خانوادگی خود را به فرهنگ تغییر داده اند.


شروع فعالیت حمید فرهنگ

زمان شروع به کار حمید فرهنگ به صورت رسمی اعلام نشده است. ولی با توجه به شنیده‌ها و شواهد ایشان از اول بهمن ماه 1396 کار خود را به عنوان مدیرعامل همراه اول آغاز خواهد کرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید