معرفی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

معرفی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، مدیرعامل، رئیس، نائب رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از سوی صاحبان سهام واعضای هیئت مدیره انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است مهدی صفری که پیش از این مسئولیت‌هایی همچون معاونت توسعه و مهندسی شرکت مخابرات ایران، فعالیت در وزارت امور خارجه، مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین، سفیر ایران در روسیه، اتریش و چین را برعهده داشت، این بار به همراه حمیدرضا رفیعی، محمد شهسواری، ابراهیم یافتیان و ساسان جباری از سوی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران به عنوان اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی شدند.

معرفی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

سپس اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران نیز مهدی صفری را به عنوان رئیس هیئت مدیره، حمیدرضا رفیعی را به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره و سید مجید صدری را به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران انتخاب و معرفی کردند.

سید مجید صدری

سید مجید صدری که تاکنون مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل بوده است و در کارنامه کاری خود ریاست کمیسیون اینترنتی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، مدیرعامل شرکت نداگستر صبا (صبانت)، مدیرعامل شرکت پایانه‌های داده‌های نوین، مشاور ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور رییس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیرکل پشتیبانی فنی دیتای شرکت مخابرات استان تهران و مدیرکل مشترکین و متقاضیان دیتا در شرکت دیتا را برعهده داشته است، این بار نیز به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران برگزیده شده است.

شایان ذکر است مجید صدری در مدت زمانی که به عنوان مدیرعامل رایتل فعالیت داشته است، توانست نقش قابل توجهی در رشد 44 برابری درآمد دیتا، تجاری‌سازی و گسترش فناوری اینترنت همراه این اپراتور ایفا کند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید