انعقاد قرارداد همکاری میان ایرانسل و تیم تراکتورسازی

انعقاد قرارداد همکاری میان ایرانسل و تیم تراکتورسازی

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، قرارداد همکاری میان اپراتور ایرانسل و باشگاه تراکتورسازی تبریز با حضور ‌دزفولی مدیرعامل ایرانسل‌، آجورلو مدیرعامل و الیاسی عضو هیات مدیره تراکتورسازی تبریز برای 3 فصل فوتبالی به امضا رسید‌.

انغقلد قرارداد همکاری میان ایزراتنسل و تراکتوریار ا

پیش از این اپراتور دوم کشور با دو باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال نیز تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده بود، و این بار تراکتورسازی نیز مانند این دو باشگاه می‌تواند از ظرفیت‌های شرکای تجاری ایرانسل استفاده کند.

گفتنی است قرارداد مذکور پیرو تفاهم‌نامه همکاری امضا شده در شهریورماه سال جاری به نتیجه رسیده است و هدف از این تفاهم‌نامه ایجاد توسعه پایدار و ارتقا جایگاه اقتصادی و فرهنگی باشگاه تراکتورسازی عنوان شده است، همچنین امید می‌رود که نقطه آغازینی برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه طرفین در جهت ارائه خدمات بیشتر به هواداران میلیونی این باشگاه و رضایت‌مندی آنها باشد.

در طی قرارداد مذکور علاوه بر حمایت‌های مالی ایرانسل از باشگاه تراکتورسازی، طرفین در جهت همکاری‌های مشترک در حوزه استفاده از نام تجاری یکدیگر در حوزه خدمات ارزش افزوده، توسعه کانال‌های تلویزیونی ویژه باشگاه‌ها بر بستر لنز ایرانسل و استفاده از ظرفیت‌های بستر الکترونیکی ایرانسل به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور، برای توسعه عرضه اقلام الکترونیکی و فیزیکی باشگاه‌ها، ایجاد مشارکت‌های مردمی و توسعه‌ آکادمی‌های فوتبال با هدف استعدادیابی و ایجاد همکاری‌های بین‌المللی مشترک فعالیت می‌کنند.

با توجه به این قرارداد، باشگاه‌ تراکتورسازی تبریز نیز همچون دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می‌تواند از ظرفیت‌های شرکای تجاری ایرانسل استفاده کند،علاوه بر آن حمایت هواداران تراکتورسازی به واسطه سامانه طرفداری 3030 به این باشگاه ارائه خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید