استقبال 147 هزار مشترک از مدل اینترنت غیرحجمی مخابرات

استقبال 147 هزار مشترک از مدل اینترنت غیرحجمی مخابرات

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، پس از گذشت چند هفته از تصویب مدل غیرحجمی اینترنت این بار مهندس بیدخام سخنگوی شرکت مخابرات ایران از استقبال 147 هزار مشترک (شامل مشترکین جدید و مشترکین بسته‌های قبلی) از بسته‌های مدل غیر حجمی اینترنت بر اساس مصرف منصفانه خبر داد.

باید بدانید با وجود این که تعرفه ارائه شده از سوی مخابرات نهایی نمی‌باشد و تنها برای رصد بازار است، اما 147 هزار مشترک از این طرح استقبال کردند.

استقبال 147 هزار مشترک از مدل اینترنت غیرحجمی مخابرات

با توجه به گفته‌های بیدخام از آنجایی که مخابرات خود را ملزم به ارائه بهترین سرویس به کاربران می‌داند، بنابراین مشترکینی که از اینترنت حجمی شرکت مخابرات استفاده می‌کنند، تا اتمام زمان قرارداد خود بدون هیچ مشکلی می‌توانند از سرویس‌های حجمی استفاده کنند. در واقع اگر حجم مشترک تمام شده باشد می‌تواند بر اساس مدل جدید، اینترنت غیرحجمی خریداری کند.

یکی از نکات مهم در این بحث این است که مخابرات برای کسانی که هنوز حجم و زمان مصرفی سرویسشان باقی مانده باشد، فرایندی برای انتقال به مدل جدید تعریف نکرده است.

گفتنی است سیاست شرکت مخابرات استفاده تمامی مشترکان از سرویس‌های مدل جدید اینترنت است، اما تا زمانی که کاربر خود درخواست قطع سرویس را نکند یا دوره اینترنت حجمی به اتمام نرسد سرویس قطع یا به مدل جدید اینترنت غیرحجمی تغییر پیدا نخواهد کرد.

بیدخام ادامه داد: مشترکین می‌توانند از طریق مراجعه به دفتر مخابراتی یا تماس با سامانه 2020 سرویس اینترنت حجمی خود را به غیرحجمی انتقال دهند. باید بدانید که عملیات انتقال نیاز به صرف زمان خاصی ندارد و به صورت آنی انجام می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید