امضای قرارداد همکاری میان ایرانسل و لالیگا

امضای قرارداد همکاری میان ایرانسل و لالیگا

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، طی مراسمی که عصر دیروز در ساختمان مرکزی ایرانسل با حضور تعدادی از چهره‌های سرشناس فوتبال اسپانیا و ایران همچون "فرناندو مورینتس"، بازیکن سابق رئال مادرید, سفیر کنونی رئال مادرید، مدیرعامل لالیگا، "جواد نکونام"، "سید جلال حسینی" و مدیران ایرانسل برگزار شد، قرارداد همکاری میان ایرانسل و لالیگا به امضا رسید.

امضای قرارداد همکاری میان ایرانسل و لالیگا

همان طور که می‌دانید لالیگا به عنوان لیگ اسپانیا با داشتن بیش از 2.6 میلیارد مخاطب در سراسر جهان یکی از برترین لیگ‌های فوتبال است که هر ساله برگزار می‌شود. ایرانسل نیز به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور با داشتن بیش از 50 میلیون مشترک در ایران سعی دارد با عقد این قرارداد امکان دسترسی کاربران ایرانی را به بازی‌های لالیگا راحت‌تر کند.

با امضای قرارداد میان ایرانسل و لالیگا با اضافه شدن شبکه جدیدی به نام نم اسپرت به اپلیکیشن لنز ایرانسل امکان پخش برنامه‌هایی همچون کلیپ‌های اختصاصی ورزشی، مصاحبه‌ها و کنفرانس‌های مطبوعاتی فوتبالی با زیرنویس فارسی، تاریخچه فوتبال، گفتگوی طرفداران ایرانی با لالیگا، برگزاری مسابقات گوناگون با جوایز متنوع میسر می‌شود، همچنین از دیگر امکانات قرارداد میان این دو استعدادیابی بازیکنان مستعد فوتبال در سنین پایین و راه‌اندازی آکادمی فوتبال برای کودکان، با مدیریت "فرناندو مورینس" می‌باشد.

دریافت توپ فوتبال، پیراهن اصلی بازیکنان شاغل در لالیگا و حضور در کشور اسپانیا برای مشاهده‌ بازی‌هایی همچون ال‌کلاسیکو از جمله جوایزی هستند که ایرانسل برای کاربرانی که به تماشای ویدیوهای اختصاصی لالیگا می‌پردازند در نظر گرفته است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید