آشنایی با سرویس میزبان پیامک ایرانسل

آشنایی با سرویس میزبان پیامک ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، مشترکین ایرانسلی با استفاده از سرویس "میزبان پیامک" می‌توانند در صورت پایان شارژ سیم کارت و تقبل هزینه توسط میزبان، همچون "میزبان تماس" برای آنها پیامک ارسال کنند.

آشنایی با سرویس میزبان پیامک ایرانسل

برای استفاده از این سرویس باید در هنگام ارسال پیامک، پیش از شماره مورد نظر کد 704 وارد شود (مثال: ارسال پیامک به شماره -------704093). پس از آن سیستم با ارسال یک پیامک خودکار، گیرنده را مطلع کرده و در صورت موافقت وی برای تقبل هزینه، پیامک ارسال خواهد شد.

یکی از نکات مهم در این بحث این است که شما به عنوان میزبان پیامک می‌توانید فهرستی از شماره‌های مجاز و غیرمجاز را برای استفاده راحت‌تر از این سرویس در نظر بگیرید، که در این صورت هزینه پیامک‌های دریافتی از سوی فهرست مجاز را به طور خودکار پرداخت خواهید کرد، اما درخواست پرداخت هزینه پیامک از سوی فهرست غیرمجاز برای شما ارسال نخواهد شد.

 برای افزودن شماره به لیست مجاز کافیست عدد شش را در پاسخ به درخواست فرستنده ارسال کنید و برای افزودن شماره‌های مورد نظر به فهرست غیرمجاز باید دستور، "B < فاصله > شماره تلفن همراه" را به شماره 7040 ارسال کنید

در پایان باید بدانید که اگر میزبان در وضعیت رومینگ باشد استفاده از تمامی مزایای این سرویس (اعم از قبول یا رد درخواست، افزودن شماره‌ها به فهرست مجاز یا غیرمجاز) مطابق با تعرفه‌های رومینگ محاسبه خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید