آشنایی با سرویس میزبان تماس ایرانسل

آشنایی با سرویس میزبان تماس ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، آیا می‌دانید کاربران ایرانسل می‌توانند از سرویس "میزبان تماس" برای برقراری ارتباط با مشترکین دیگر استفاده کنند؟ از جمله قابلیت‌های سرویس مذکور این است که، می‌توان به وسیله آن هزینه مکالمه را توسط مشترک مقصد پرداخت کرد.

آشنایی با سرویس میزبان تماس ایرانسل

یکی از نکات مهم جهت استفاده از این سرویس نوع سیم کارت مقصد می‌باشد، زیرا برای استفاده از این سرویس، کاربر مبدا می‌تواند هم سیم‌ کارت دائمی و هم سیم‌ کارت اعتباری داشته باشد، در حالی که کاربر مقصد که قصد میزبانی تماس را دارد لازم است تا سیم‌ کارت اعتباری ایرانسل داشته باشد. هدف اصلی و مهم از این طرح مربوط به زمانی است که کاربر یا مشترک شارژ کافی جهت برقراری تماس نداشته باشد.

روش خرید و فعال‌سازی سرویس میزبان تماس

برای استفاده از این سرویس، شماره کسی که می‌خواهید هزینه تماس شما را متقبل شود را به صورت #شماره مقصد*704* شماره‌گیری کنید (برای مثال :  #-------093*704*). پس از آن، تلفن گویا با فرد مورد نظر تماس می‌گیرد و در صورت تقبل هزینه توسط او، تماس برقرار می‌شود.
باید بدانید که شما به عنوان میزبان تماس می‌توانید از طریق کد #704* افراد را در فهرست "مجاز" یا "غیرمجاز" استفاده از این سرویس در زمان برقراری ارتباط قرار دهید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید