بازگشت هزینه ارسال پیامک به 195

بازگشت هزینه ارسال پیامک به 195

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، پس از ساماندهی شماره 195 برای ارسال شکایات مربوط به پیامک‌های تبلیغاتی، کاربران از دریافت هزینه هنگام ارسال پیامک به این سامانه خبر دادند. 

بازگشت هزینه ارسال پیامک به 195

در راستای این اطلاع‌رسانی محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تایید این موضوع وجود اشکال سیستمی را دلیل این اتفاق اعلام کرد و در صفحه اینستاگرام خود گفت: متاسفانه به دلیل پیکره‌بندی اشتباه در سامانه این هزینه کسر می‌شد. بنا‌بر اعلام اپراتورهای اول و دوم از ساعت 11 شب گذشته این ایراد برطرف و هزینه‌های کسر شده طی چند روز آینده عودت داده خواهد شد، همچنین ایراد در اپراتور سوم هم تا فردا حل خواهد شد. از دوستانی که پیگیر بودند و اشکال موجود را منعکس کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

آذری جهرمی ضمن خبر از ارسال 40 هزار پیامک به این سامانه، گفت: به وسیله گزارشات دریافتی که نیمی از کل پیامک‌های ارسال شده می‌باشد، سیم کارت‌های مزاحم بسیاری شناسایی و مسدود شده است که جزئیات مربوطه به زودی از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام خواهد شد.

گفتنی است فاز اول این سامانه برای پیامک‌های ارسالی از طریق شماره‌های همراه بود‌ه است و به زودی قابلیت دریافت گزارش برای شماره‌های ثابت و شماره‌های مراکز ارسال پیامک نیز فعال خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید