رسیدگی مخابرات به هزینه‌های بالای قبوض تلفن ثابت

رسیدگی مخابرات به هزینه‌های بالای قبوض تلفن ثابت

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، در پی اعتراض مشترکین در خصوص هزینه‌های بالای قبض‌های تلفن ثابت داوود زارعیان معاون شرکت مخابرات ایران از بررسی و رسیدگی مخابرات در این خصوص خبر داد.

زارعیان ضمن اشاره به حوزه‌های مختلف شکایات افزود: بخش اعظمی از اعتراضات مربوط به هزینه سرویس‌های هوشمند می‌باشد، زیرا برخی کاربران بدون اطلاع از هزینه‌های مربوط به آن، از سرویس‌هایی همچون مسابقات و نوارهای ضبط شده استفاده می‌کنند. حتی در بعضی موارد کودکان بدون اطلاع والدین خود از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند. 

با توجه به گفته‌های زارعیان مشترکین اینترنت به دو دسته تقسیم می شوند. گروه اول که تعداد آنها در تهران به 550 هزار نفر می‌رسد با پرداخت پول ثابت به صورت نامحدود از آن استفاده می‌کنند و گروه دوم اینترنت خود را به صورت حجمی خریداری می‌کنند. گروه دوم با استفاده از پسووردی که به آنها داده می‌شود می‌توانند حجم مصرفی خود را روی سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) دریافت کنند.

رسیدگی مخابرات به هزینه‌های بالای قبوض تلفن ثابت

وی ادامه داد: دلایل مختلفی از جمله ناآگاهی برخی افراد از نرم‌افزارهایی که بر روی تلفن همراه و لپ تاب‌ها نصب هستند و هرچند وقت یک بار به روزرسانی می‌شوند، استفاده برخی کاربران از پسوردهای ساده مانند 1234 که امکان هک شدن آنها بسیار زیاد است، وجود دارد که موجب ایجاد مشکلاتی برای گروه دوم می‌شود.

در پایان باید بدانید مشترکان با مراجعه به بازرسی‌ها، ثبت کردن در پرتال مخابرات و یا تماس با شماره 2020 می‌توانند اعتراضات خود را به آنها برسانند. البته در این شرایط مخابرات تقریبا اطمینان دارد که از سرویس‌های هوشمند استفاده شده است، همچنین مشترکین با شماره‌گیری 1818 در تهران و 2000 در شهرهای دیگر می‌توانند ریز‌مکالمات خود را به صوت آنلاین دریافت کنند و مخابرات برای حل مشکل سرویس هوشمند، سیستم آن را آنلاین کرده تا از این پس شارژ آنلاین بر روی شبکه‌های هوشمند وجود داشته باشد و هزینه سرویس‌های هوشمند نیز به صورت آنلاین روی سیستم قرار می‌گیرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید