تراژدی مرگ 10 نفر به خاطر گرفتن عکس سلفی

تراژدی مرگ 10 نفر به خاطر گرفتن عکس سلفی

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، گرفتن عکس سلفی در جامعه به امری بسیار عادی تبدیل شده اما در بین جوانان تب و تاب بیشتری دارد. اما این موضوع از زمانی به معضلی بزرگ در جامعه تبدیل شد که هرچه عکس سلفی گرفته شده در فضای عجیب‌تر و ترسناک‌تری باشد، طرفداران بیشتری در دنیای مجازی به دست می‌آورد و قطعا باعث معروف شدن شخصی که عکس را گرفته می‌شود.

در این مطلب قصد داریم دلیل مرگ ده نفر از افرادی که خطرناک‌ترین سلفی‌ها را گرفته‌اند که منجر به مرگ آنها شده، توضیح دهیم.


عکس سلفی مرگبار


اسکار ریس

نوجوانی که در حین تلاش برای گرفتن عکس برای بازی سلفی از روی در دستشویی افتاد و مرد. او در تاریخ 3 ژانویه 2015 حدود ساعت 2 صبح هنگامی که در اتاق خواب مادرش بود از روی در دستشویی می‌افتد و سرش آسیب می‌بیند. او به دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست داد.


سلفی صخره

یک زوج لهستانی هنگام تعطیلات در تاریخ 10 آگوست 2014 تلاش کردند تا از لبه یک صخره در کشور پرتغال عکس سلفی بگیرند. هر دو آنها با پرت شدن، جان خود را از دست دادند.


کالت مورنا و اشلی تئوبالد 

Collette Morena & Ashley Theobald قصد داشتند در حالی که یک آهنگ کارائوکه‌ را در ماشین می‌خوانند از خود سلفی بگیرند. این اتفاق در گذشته در ایران برای دو دختر پیش آمد که منجر به تصادف آنها شد. دختران ایرانی برای گرفتن این ویدئو از نگاه کردن به جاده دست کشیدند و با ماشین دیگری تصادف کردند اما اتفاق خاصی برایشان پیش نیامد، اما تصادف اشلی و کالت، موجب گرفتن زندگی کالت شد.



کارن هرناندز

دختر 13 ساله‌ای به نام کارن هرناندز قصد داشت در هنگام عبور از کنار رودخانه El tunal  شهر Durango در کشور مکزیک سلفی بگیرد، اما متاسفانه به درون رودخانه افتاد و غرق شد. جسد وی توسط آتش نشان‌ها در ماه جولای پیدا شد.


موزیسین Jadiel

یک موزیسین معروف پورتو ریکویی، جادیل یک عکس را چند لحظه قبل از تصادف مرگبار موتور سیکلتش در شهر نیویورک در می 2014 در اینستاگرام آپلود کرد.

 
گری اسلوک و مادرش

Gary Slock و مادرش یک عکس از خودشان در پرواز MH17 مالزی تنها چند دقیقه قبل از سقوط آپلود کردند. این هواپیما در جولای 2014 در اکراین سقوط کرد.


جنی ریور

در دسامبر 2012، Jenni River پاپ استار مکزیکی یک عکس سلفی با دوستانش در جت شخصی اش گرفت و آن را آنلاین Upload کرد. 5 دقیقه بعد سقوط هواپیما در نزدیکی Iturbid Nuevo Leon همه آنها را کشت.


کورتنی سانفرد

Courtney Sanford در حالی که به آهنگ Happy ، Pharrel Williams گوش می‌داد و رانندگی می‌کرد از خودش پستی در دنیای مجازی گذاشت. وی چند ثانیه بعد با یک کامیون برخورد کرد که باعث یک تصادف وحشتناک شد و جان خود را از دست داد.


اسکار ری

اسکار 21 ساله در حال مستی در جولای 2014، تصمیم گرفت با گرفتن سلفی همراه یک تفنگ بر روی سرش، عکس جدیدی برای پروفایل فیس بوکش بگیرد. وی از پر بودن تفنگ مطلع نبود، با در رفتن ماشه اسکار جان خود را از دست داد.


زینیا اگناتیوا

Xenia یک هفته به تولد 18 سالگی اش مانده بود.او عاشق گرفتن سلفی های افراطی بود. او برای گرفتن سلفی به 28 فوتی پل راه آهن صعود کرد و تعادلش را از دست داد. وقتی که او افتاد به سیم هایی با ولتاژ قوی برخورد کرد و دچار برق گرفتگی شد.

در ادامه می‌توانید ویدیویی مربوط به مرگ ناراحت کننده این 10 نفر را مشاهده نمایید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید