سیم کارت

سیم کارت

تلفن ثابت

تلفن ثابت

دامنه

دامنه

پایگاه کشوری سیم کارت ، تلفن ثابت و دامنه
رند / اخبار

راه‌اندازی سیم کارت اپراتور مجازی شاتل موبایل

راه‌اندازی سیم کارت اپراتور مجازی شاتل موبایل

تاریخ درج: ۱۳۹۶/۶/۱۱ تعداد بازدید: 690

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، سیم ‌کارت‌های اپراتور مجازی شاتل با نام تجاری"شاتل موبایل" در تاریخ 11‌شهریور 1396 در کتابخانه ملی ایران با پیش ‌شماره 0998 و کد یک، با عرضه خدماتی همچون مکالمه، پیامک، اینترنت همراه 3G و 4G، وارد بازار تلفن همراه کشور شد.

از مهمترین ویژگی خدمات سیم‌ کارت‌های اپراتور شاتل می‌توان به شروع اولین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار، دسترسی به شبکه‌هایی با کیفیت نسل سوم و چهارم، امکان ارائه خدمات ترکیبی پیش و پس پرداخت برای اولین بار در ایران، مکالمه و پیام ‌رسانی ابری، خدمات رومینگ بین‌الملل ارزان، خدمات محتوایی، مکمل و سرگرمی در کنار ارائه طرح‌های تعرفه و بسته‌های ترکیبی کم هزینه با قابلیت انتقال بخشی از حجم باقی‌مانده بسته‌های دیتا به دوره بعد اشاره کرد.


شاتل موبایل

رئیس هیئت مدیره و موسس گروه شرکت‌های شاتل، محمدحسن شانه‌ساززاده در توضیحاتی درباره امکانات شبکه شاتل موبایل این‌ چنین گفت: محصولات و خدمات کم هزینه، خدمات پس از فروش تلفنی 24 ساعته، پوشش شبکه نزدیک به 600 شهر، خدمات رومینگ بین‌الملل ارزان قیمت، پوشش سراسری شبکه نمایندگی بالغ بر 900 نقطه، پیش‌شماره منحصربه فرد 09981 و شیوه‌ها و کانال‌های پر تنوع خرید محصولات، خدمات شارژ و راهکارهای سازمانی از مزایای شاتل موبایل است. وی خاطرنشان کرد: شاتل در نظر دارد خدمات ارتباطی ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به بازار عرضه کند و از طریق ادغام آنها با تجربه‌هایی از دنیای واقعی برای مشترکان ارزش قائل شود و تجربه ویژه‌ای از خدمات ارتباطی ارائه نماید.

مدیرعامل شاتل موبایل، آرش کریم‌بیگی در این مراسم با اعلام عرضه سیم ‌کارت‌های اپراتور مجازی "شاتل موبایل" با پیش‌شماره 0998 و کد یک، گفت: شبکه تلفن همراه شاتل موبایل مبتنی بر نسل‌های 3، 3.75، 4 و 4.5 تلفن همراه بوده و اینترنت نسل دوم در این شبکه عرضه نمی‌گردد. کریم بیگی در خصوص مزیت‌های شبکه شاتل موبایل این‌چنین گفت: دسترسی به پرسرعت‌ترین شبکه اینترنت کشور، پوشش گسترده خدمات در بیش از 580 شهر، مدیریت آسان، متمرکز و شفاف سرویس‌ها و حساب‌ها با تعرفه‌ها و بسته‌های ارزان قیمت و سفارشی، خدمات محتوایی، ارزش‌افزوده و تکمیلی منحصربه فرد، فروش و پشتیبانی 24 ساعته در تمامی ایام سال، راهکارهای سازمانی یکپارچه ثابت و سیار، برخورداری از بیش از 400 نقطه انحصاری فروش و خدمات در سراسر کشور و تخصیص پیش‌شماره اختصاصی 0998 با کد یک توصیف کرد که در کنار آن‌ها، مشتریان به ده‌ها خدمت شاتلی و شاتل موبایلی دیگر نیز دسترسی پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: خدمات موردنیاز مشترکین شاتل موبایل به صورت دوگانه یا همان هیبرید هم عرضه می‌گردد، به‌ صورتی که مشترکین شاتل موبایل برای اولین بار در ایران می‌توانند قسمتی از خدمات را به طور پیش‌پرداخت و قسمتی را به طور پس‌پرداخت دریافت نمایند، همچنین شاتل محصول جدیدی با نام سیم‌ کارت توریست را روانه بازار خواهد کرد.

مدیرعامل شاتل موبایل تاکید کرد: شاتل موبایل کم هزینه‌ترین بهای مکالمه پیش‌‌پرداخت را عرضه کرده است و در صورت مصرف خارج از بسته، نرخ هر دقیقه مکالمه درون شبکه 555 ریال، هر دقیقه مکالمه خارج از شبکه 888 ریال، ارسال پیام کوتاه انگلیسی 222 ریال، پیامک فارسی 111 ریال، ارسال پیام کوتاه به خارج از کشور 1500 ریال و استفاده از اینترنت همراه 3G ،3.75G ،4G ،4.5G به صورت مصرف آزاد و خارج از بسته بین 0.075 تا 0.6 ریال مشخص شده است، همچنین 22 بسته افزایشی اینترنت همراه با قابلیت تمدید خودکار و انتقال مانده ترافیک به دوره بعد به همراه دقیقه‌های رایگان مکالمه و دسترسی به خدمات سینمایی نماوا در اختیار مشترکان قرار گرفته است. وی افزود: براساس بسته‌های مختلف، مشترکان طبق نیاز خود و طبق پرداخت ماهانه از 18 هزار تومان تا 40 هزار تومان مبلغ ثابت می‌توانند باتوجه به نیاز خود، از خدمات صوت، پیام کوتاه و اینترنت همراه بدون هزینه بیشتر استفاده نمایند.

مدیرعامل شاتل موبایل، کانال‌های فروش خدمات این اپراتور را فروش تلفنی از طریق شماره 09981000000، مراکز ارتباط با مشتریان شاتل موبایل 24 ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته از طریق شماره 100 از طریق سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.Shatelmobile.ir، چهارصد نقطه فروش انحصاری و بالغ بر 500 توزیع کننده و فروشگاه ذکر کرد.

کریم بیگی از امکان استفاده کاربران از خدمات این اپراتور با ده‌ها گویش محلی برای نخستین بار در ایران خبر داد، ضمن اینکه مشترکین شاتل موبایل می‌توانند با استفاده از مدیریت حساب اینترنتی، مدیر سیم ‌کارت خود باشند و میزان مصرف، خدمات، تنظیمات و نیارمندی‌های خود را به صورت ابری مدیریت نمایند.

باید بدانید که شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل به عنوان شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بی‌سیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه، TD-LTE  و Wi-Fi عمومی تاسیس گشت.



نظرات
Comments

نظر جدید


برای ثبت نظر ابتدا در سایت لاگین کنید

لطفا ابتدا در سایت لاگین کنید!