مزایای دعوت از دوستان جهت خرید سیم کارت آپتل

مزایای دعوت از دوستان جهت خرید سیم کارت آپتل

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، اپراتور آپتل به تمامی کسانی که سیم کارت آپتل را خریداری می‌کنند یک کد دعوت می‌دهد. کاربران با ارسال این کد به دوستان و آشنایان خود می‌توانند بدون قرعه کشی برنده جوایز و هدایای مختلفی باشند.

با ثبت‌نام هر سیم کارت با کد دعوت یک شخص، به امتیازات کیف پول وی در اپلیکیشن آپ اضافه می‌شود، همچنین مشترکینی که توسط کد دعوت دیگران اقدام به خرید سیم کارت می‌کنند می‌توانند به جای پرداخت 173 هزار تومان، 133 هزار تومان بپردازند.

درخت دعوت آپتل


دعوت به دو صورت زیر می‌تواند انجام شود:


دعوت مستقیم

به ازای هر سیم کارتی که به صورت مستقیم با یک کد دعوت خریداری شود، بیست هزار امتیاز به دارنده کد در کیف پول اپلیکیشن آپ داده می‌شود.



دعوت غیر مستقیم

به ازای هریک از سیم کارت‌هایی که با کد دعوت زیرمجموعه یک شخص ثبت وفعال‌سازی شود، ده هزار امتیاز به کیف پول وی در اپلیکیشن آپ اضافه می‌شود. (زیرمجموعه به تمامی کسانی که با یک کد دعوت خاص سیم کارت خود را خریداری و فعالسازی کرده‌اند گفته می‌شود). همچنین در صورتی که برای اولین بار تعداد اعضای زیرمجموعه شخص به 7 نفر برسد سی هزار امتیاز به کیف پول اپلیکیشن آپ او اضافه خواهد شد.


گفتنی است علاوه بر شارژ امتیاز جوایز دیگری نیز برای مشترکین در نظر گرفته شده است، به این صورت که:

1- به کسانی که برای اولین بار تعداد اعضای زیرمجموعه آنها به 73 نفر برسد یک عدد گوشی آیفون داده می‌شود، همچنین به هر یک از اعضای زیر مجموعه هزار امتیاز تعلق می‌گیرد.

2- به کسانی که برای اولین بار تعداد اعضای زیرمجموعه آنها به 733 نفر برسد ده میلیون تومان وجه نقد هدیه داده می‌شود، همچنین به هر یک از اعضای زیر‌مجموعه هزار امتیاز تعلق خواهد گرفت.

باید بدانید در تعداد دعوت‌شدگان توسط یک نفر هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و می‌توان به تعداد بی‌نهایت زیرمجموعه را گسترش داد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید