حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در افتتاح 825 پروژه مخابراتی در خراسان رضوی

حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در افتتاح 825 پروژه مخابراتی در خراسان رضوی

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 825 طرح‌ مخابراتی جدید در استان خراسان رضوی (مشهد) به بهره‌برداری رسید. محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از 825 پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 1 هزار و 294 میلیارد ریال در استان خراسان رضوی افزود: امیدوارم از فرصت بی نظیر انقلاب دیجیتال که در حال رخ دادن است، طی چهار سال دولت دوازدهم بهترین بهره را به نفع مردم ایران ببریم.

استاندار خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در خصوص توسعه زیر ساخت های مخابراتی در استان خراسان رضوی افزود: سالانه 2 میلیون و نیم زائر خارجی و 27 میلیون زائر از مناطق مختلف کشور به شهر مقدس مشهد و استان خراسان رضوی سفر می کنند لذا ظرفیت‌های ارائه خدمات به مردم در این استان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

آذری جهرمی در خراسان رضوی

این طرح‌ها همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید. 243 پروژه مخابراتی از طرح‌های به بهره برداری رسیده مربوط به مشهد مقدس و 56 پروژه مربوط به تربت حیدریه است. مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی، محمد سالاری از 13 پروژه در بجستان، 14 پروژه در درگز، 15 پروژه در جوین، 84 پروژه در نیشابور، 32 پروژه در گناباد، 81 پروژه در سبزوار، 48 پروژه در تربت جام، 17 پروژه در خواف، 6 پروژه در کلات، 5 پروژه در زاوه، 34 پروژه در تایباد، 11 پروژه در طرقبه و شاندیز، 21 پروژه در چناران، 2 پروژه در فیروژه، 17 پروژه در بردسکن، 21 پروژه در چناران، 39 پروژه در کاشمر، 13 پروژه در سرخس، 10 پروژه در رشتخوار، 5 پروژه در خلیل آباد، 16 پروژه در فریمان و 3 پروژه در جغتای خبر داد.

این طرح‌ها با هزینه 1 هزار و 294 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت که شامل توسعه فیبر نوری، تلفن ثابت، توسعه اینترنت پرسرعت (ADSL) و ارتقای شبکه اینترنت 3G و 4G در 25 شهرستان استان خراسان رضوی می‌باشد. جهرمی در مورد زیرساخت‌های خاص خراسان رضوی در زمینه فناوری اطلاعات ادامه داد: امروز پهنای باند در خراسان رضوی از 36 گیگابایت به 270 گیگابایت بر ثانیه افزایش پیدا کرده و به همین نسبت تعداد کاربران نیز افزایش یافته است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید