شارژ کردن تلفن همراه به وسیله کوله پشتی

شارژ کردن تلفن همراه به وسیله کوله پشتی

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، تکنولوژی و فناوری آنچنان گسترش یافته که هر لحظه باید منتظر یک رویداد جدید در این حوزه بود. از آنجایی که این روزها لوازم الکترونیکی همچون نقشه‌های الکترونیکی، دوربین‌های دیجیتال، دستگاه‌های GPS و اسمارت‌فون‌ها نقش پر رنگی در زندگی روزمره افراد دارند، شارژ کردن آنها نیز دغدغه بسیاری از افراد به حساب می‌آید.

البته مشکل شارژ کردن تلفن همراه به وسیله پاوربانک تا حدودی برطرف شده است، پاوربانک‌ها باطری‌های ویژه‌ای هستند که در یک مدار خاص با شارژ الکتریکی مشخص، فشرده شده‌اند، اما شارژ بودن پاوربانک نیز یک مشکل به حساب می‌آید و در اکثر اوقات شارژ کردن پاوربانک، فراموش می‌شود.

شارژ کردن موبایل با کوله پشتی

شرکت Ghostek برای رفع چالش شارژ لوازم الکترونیکی، یک کوله پشتی با پنل خورشیدی 11 واتی و باطری 16 هزار میلی‌آمپری و ظرفیت 60 لیتری در هنگام سفر یا در مواقع عدم دسترسی به برق اختراع کرده است.

در داخل این گجت پنلی تعبیه شده که انرژی خورشید را جذب می‌کند و کاربر می‌تواند با استفاده از پورت‌های USB (یواس‌بی) مختلفی که بر روی آن قرار دارد  وسایل خود را شارژ کند.

نکته گفتنی در مورد این کوله پشتی وزن نسبتا سنگین آن است. براساس گزارش‌های شرکت Gostek کوله ‌پشتی مذکور وزنی برابر با 7 پوند (3.18 Kg) دارد. اما یکی از نکات مثبت آن متحرک بودن پنل خورشیدی و باطری آن است که بدون این دو وزن آن به 3 پوند (1.36 Kg) می‌رسد، همچنین از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر ضدآب بودن آن است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید