سخنان واعظی درباره لغو تعرفه جدید اینترنت

سخنان واعظی درباره لغو تعرفه جدید اینترنت

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، پس از خبرهای ضد و نقیض از ارائه اینترنت نامحدود در نهایت محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم از لغو این طرح خبر داد.

تعداد زیادی از کاربران اینترنت ترافیک خود را صرف دانلود و استفاده از سرویس‌های بین‌المللی می‌کنند، اما طرح ارائه شده توسط دولت تاکید بیشتری بر روی استفاده از وب‌سایت‌های ایرانی و محتویات داخل کشور داشت که این موضوع موجب نارضایتی کاربران شده بود. اما دیدگاه دولت مردان نسبت به این مصوبه متفاوت است.

نظر واعظی درباره اینترنت نامحدود

محمود واعظی در واکنش به این که تعرفه‌های جدید موجب افزایش 60 درصدی قیمت اینترنت خواهد شد گفت: قیمت‌های این مصوبه از هر لحاظ تعرفه اینترنت را برای مردم کاهش می‌داد، اما به دلیل فضای ایجاد شده و اعتراض کاربران دستور توقف و بررسی دوباره تعرفه‌ها را دادند.

با توجه به صحبت‌های واعظی، قیمت‌های این طرح موجب کاهش هزینه تعرفه می‌شد اما به دلیل اعتراض کاربران دستور توقف و بررسی دوباره تعرفه‌ها داده شد و کمیته ای تشکیل خواهد شد تا مصوبه اخیر و تعرفه‌های اینترنت ثابت را دوباره بررسی کند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مردم برای اینترنت به صورت خرد هزینه پرداخت می‌کنند، به عنوان مثال در ابتدای ماه 8 هزار تومان پرداخت کرده، و در ادامه بابت خرید حجم اضافه مبلغ جداگانه‌ای را می پردازند که در نهایت، متوسط هزینه ماهانه اینترنت 25 هزار تومان برایشان تمام می‌شود. اما در تعرفه‌های جدید قرار بود مردم ماهی 10 هزار تومان شامل 3 گیگ ترافیک خارجی و 6 گیگ ترافیک داخلی بپردازند که در مجموع به نفع آنها بود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید