لغو مصوبه اینترنت نامحدود به دستور وزیر ارتباطات

لغو مصوبه اینترنت نامحدود به دستور وزیر ارتباطات

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، پس از کش و قوس های فراوان در خصوص توقف فروش اینترنت حجمی و جایگزین شدن آن با اینترنت نامحدود، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از باطل شدن این مصوبه خبر داد.

وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام شخصی خود از تعلیق و لغو مصوبه اینترنت نامحدود که از تاریخ 1‌مرداد 1396 توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شده بود، خبر داد.

واعظی و لغو مصوبه اینترنت نامحدود

واعظی با اشاره به پیشنهاد مطرح شده از طرف محمدجواد آذری جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت برای توقف اجرای مصوبه جدید اینترنت پرسرعت و نارضایتی کاربران از این مصوبه گفت: با توجه به اینکه پیشنهاد مطرح شده درباره تعرفه‌های اینترنت ثابت مبتنی بر اتصال (مدل فروش سرعت به جای حجم) مورد استقبال قرار نگرفت و این مصوبه هنوز مراحل اداری و ابلاغ را سپری نکرده و اجرایی نشده، اجرای آن متوقف شده است. وزیر ارتباطات تاکید کرد: کمیته بررسی تعرفه‌ها، باید پیشنهادی با رعایت منافع و مصالح کاربران تهیه و عرضه نماید.

این مصوبه به دلیل آنکه با وجود نامحدود بودن، همچنان برای کاربران سقف و کف حجم دانلود در نظر گرفته بود با انتقادات بسیاری از سوی کاربران در صفحات شبکه اجتماعی وزیر ارتباطات و معاونان وی قرار گرفت و در نهایت لغو شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید