طرح محدوده 1000 جوایز شگفت‌انگیز همراه اول به مشترکین دائمی و اعتباری

طرح محدوده 1000 جوایز شگفت‌انگیز همراه اول به مشترکین دائمی و اعتباری

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، اپراتور اول کشور در سرویس جدیدی با نام "همراهی" که از مرداد ماه شروع شده در پنج موضوع گوناگون هم‌چون مکالمه و اینترنت به مشترکان خود جایزه می‌دهد.

شرکت همراه اول در طرح "محدوده 1000" که از مرداد تا مهر ماه 1396 ادامه دارد به مشترکین خود در مکالمه تا 70 درصد تخفیف می‌دهد. پنج موضوع در نظر گرفته شده از همراه اول شامل:

طرح 1000 همراه اول


مکالمه درون شبکه، دقیقه‌ای 15 تا 16 تومان

همراه اول در طرح مکالمه همراهی، هماهنگ با الگوی مصرف هریک از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری، بسته مکالمه یک ماهه شامل دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه با قیمت دقیقه ای 15 تا 16 تومان پیشنهاد می‌دهد. مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره گیری کد #1*1000* بسته مکالمه همراهی خود را مشاهده نمایند و بعد از تائید و فعالسازی، از تخفیف بیش از 70 درصد در مکالمات خود استفاده نمایند.


قرعه کشی موتور 1000

از اولین شنبه مرداد ماه 1396 به مدت زمان 12 هفته، به صورت هفتگی همه مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری که در طول هفته حتی یک روز دارای یک بسته اینترنتی آلفا پلاس باشند، در هفته آینده در قرعه کشی یک دستگاه موتور ۱۰۰۰به ارزش هزار میلیون ریال شرکت داده می‌شوند. شرکت در این قرعه کشی نیازی به ثبت نام یا فعالسازی ندارد و همه مشترکین واجد شرایط در آن شرکت داده می‌شوند.


قرعه کشی 1000 تلفن همراه هوشمند نسل 4.5

از تاریخ 1‌مرداد تا پایان مهر ماه سال 1396، تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری جدید همراه اول و همچنین همه سیم‌کارت های غیر فعالی که دراین مدت زمان دوباره فعال شوند، در قرعه کشی 1000 عدد گوشی تلفن همراه نسل 4.5 شرکت داده می‌شوند. قرعه کشی یکبار و بعد از پایان مدت زمان 3 ماهه (ابتدای مرداد ماه  تا انتهای مهر) و در نیمه اول آبان ماه صورت می‌گیرد.


بسته خوش آمد 1000

از تاریخ 1‌مرداد تا پایان مهر ماه، 1000 دقیقه مکالمه داخل شبکه، 1000 عدد پیام کوتاه داخل شبکه و حجم نامحدود اینترنت به مدت اعتبار یک هفته به مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری جدید واجد شرایط هدیه داده می‌شود. در این طرح مشترکین سیم‌کارت دائمی جدید، مشترکین سیم‌کارت اعتباری جدید و مشترکینی که به شبکه همراه اول ترابرد می‌کنند، جزو بسته خوشامد 1000 می‌شوند. 


تعویض سیم‌کارت به یوسیم

از تاریخ 1‌مرداد تا پایان مهر ماه، مشترکان می‌توانند با تعویض سیم‌کارت خود به یوسیم، 15 تا 20 گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنند. همه مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول که دارای گوشی با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G و 4.5G هستند و در حال حاضر اقدام به تعویض یوسیم نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات مشتریان یا فروشگاه‌های زنجیره ای همراه اول نسبت به تعویض سیم‌کارت خود اقدام کرده و ضمن استفاده از اینترنت پرسرعت 4G و 4.5G مشترکین سیم‌کارت اعتباری ۱۵ گیگابایت اینترنت یک ماهه و مشترکین سیم‌کارت دائمی 20 گیگابایت اینترنت یک ماهه به عنوان هدیه دریافت می‌نمایند.

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول که دارای تلفن همراه با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G و 4.5G هستند، اگر کد پستی محل سکونت خود را به صورت پیامکی به سرشماره 8962 ارسال نمایند، همراه اول یوسیم هدیه را به طور رایگان از طریق پست به آدرس محل کد پستی پیامک شده ارسال خواهد کرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید