خداحافظی واعظی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

خداحافظی واعظی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، در مراسم افتتاح پروژه‌های بخش خصوصی در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران با وزارت ارتباطات خداحافظی کرد. وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات این‌چنین گفت: ما در وزارت ارتباطات دولت، فناوری را افزایش دادیم و به قسمت‌های خصوصی هم بها داده شد. اگر مردم و شرکت‌ها فکر می‌کنند که بها دادن به بخش‌های خصوصی درست بوده، وزیر بعدی هم باید طبق نظر عموم جامعه عمل کند.

خداحافظی واعظی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

واعظی به وزیر بعدی توصیه کرد: هر شخصی که در این جایگاه قرار می‌گیرد باید طوری عمل کند تا مردم استفاده بیشتری ببرند و به بخش خصوصی و تولید محتوای داخلی توجه بیشتری بشود. وزیر بعدی باید برای سالم‌سازی در فضای مجازی در میان مردم فرهنگ‌سازی نماید. وی خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته، 22 هزار گروه اپلیکیشن‌نویسی فعال شده و به این ترتیب، در سال 1396چیزی بیش از 130هزار شغل بوجود آمده است.

محمود واعظی در دولت یازدهم، به عنوان فردی شایسته، طرفدار آزادی فضای مجازی و حامی کسب و کارهای اینترنتی برای ایجاد، بزرگ شدن و اشتغال‌زایی بوده است. حال باید دید وزیر بعدی می‌تواند محبوبیت واعظی را در میان مردم به‌دست آورد یا خیر؟

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید