طرح جدید رایتل: تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

طرح جدید رایتل: تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، اپراتور سوم کشور در راستای تکمیل سرویس‌های خود به مشترکین طرح جدیدی را ارائه کرده است. از این پس مشترکین سیم کارت های اعتباری رایتل می‌توانند به آسانی سیم کارت خود را به دائمی تبدیل نمایند.

مشترکان سیم کارت اعتباری رایتل با استفاده از این طرح جدید می‌توانند به تغییر نوع سیم کارت خود با پرداخت تفاوت قیمت سیم کارت دائمی، از اعتباری به دائمی تغییر کنند.

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی رایتل

شایان ذکر است در زمان تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی، شماره سیم کارت تغییر نمی‌کند و سیم کارت اعتباری با همان پیش شماره 921 و 922 به سیم کارت دائمی تبدیل می‌شود. همچنین بعد از تغییر نوع سیم کارت، خریداری همه بسته‌ها و سرویس‌های دائمی امکان‌پذیر است و تعرفه استفاده از سرویس‌ها طبق تعرفه سیم کارت های دائمی خواهد بود.

از مزایای سیم کارت دائمی رایتل می‌توان به پایین‌ترین تعرفه تماس و دیتا در بین اپراتورهای کشور اشاره کرد. تعرفه مصرف معمولی (خارج از بسته) سیم کارت‌های دائمی برای هر دو سرویس، از سایر سیم کارت‌ها پایین‌تر است.

لازم به ذکر است اگر اعتبار مشترکین سیم کارت‌های اعتباری بیشتر از مابه تفاوت دریافتی برای تبدیل به سیم کارت دائمی باشد، این بها در اولین قبض سیم کارت دائمی درج می‌گردد، همچنین اگر بسته مصرفی در هنگام تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی، فعال باشد، مشترک باید بعد از تمام شدن بسته مصرفی و یا با چشم‌پوشی از استفاده آن نسبت به تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی اقدام نماید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید