شاما به عنوان بهترین نام شتاب دهنده ملی برگزیده شد

شاما به عنوان بهترین نام شتاب دهنده ملی برگزیده شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از مدیر کل تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران ، شاما (شتاب دهنده ایده های مخابرات ایران) به عنوان بهترین نام از میان اسامی پیشنهاد شده برای شتاب دهنده ملی در این شرکت برگزیده شد.

این نام گذاری در اردیبهشت ماه امسال با فراخوان نام پیشنهادی از طریق پرتال سازمانی در دو مرحله انجام شد و هدف از آن حمایت از شرکت های نوپا در سراسر کشور اعلام شده است.

شاما مخابرات

دکترعلمایی ، مدیرکل تنظیم مقررات و مجری حمایت از شرکت های نوپا در این خصوص گفت : کار گروه توسعه شرکت های نوپا با ریاست مهندس تراکمه ، عضو هیئت مدیره و در راستای حمایت از تولید ملی و ایجاد بستری برای فعالیت شرکت های نوپا در سراسر کشور ، فراخوانی برای تعیین نام شتاب دهنده ملی در شرکت برگزار کرد و از میان اسامی اعلام شده در این فراخوان ، "شاما" با بالاترین رای به عنوان بهترین نام برگزیده شد .

وی خاطرنشان کرد : حمایت از ایده های نو در سه بخش سخت افزار ، نرم افزار و محتوا صورت می گیرد و تمرکز بیشتر ما برای بهره برداری از سرویس های نو و تجهیزات مربوط به فناوری های جدید از جمله اینترنت اشیا است. علاوه بر آن هدف شرکت مخابرات ایران از حمایت شرکت های نوپا ، سرمایه گذاری خطرپذیر برای ایده هایی است که توانایی رسیدن به محصول را ندارند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید