کاهش قیمت سیم کارت های دائمی و تعرفه مکالمه ایرانسل

کاهش قیمت سیم کارت های دائمی و تعرفه مکالمه ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور دوم کشور به تازگی در کنفرانس خبری خود از طرح ها و تعرفه های جدید رونمایی کرد که مهم ترین بخش آن معرفی سیم کارت دائمی (آی سیم) با کاهش 50 درصدی قیمت آن بود. شرکت ایرانسل از این پس سیم کارت دائمی خود را با قیمت 60 هزار تومان ارائه می دهد. همچنین شرایط پرداخت این مبلغ به صورت اقساطی نیز برای علاقمندان ایجاد شده است.

یکی از طرح های قابل توجه ایرانسل ، ارائه یک ماه مکالمه رایگان درون شبکه به مشترکین جدید سیم کارت های دائمی ، تبدیل کنندگان سیم کارت اعتباری به دائمی و ترابرد کنندگان سیم کارت دائمی به ایرانسل است. همچنین این مشترکین از ماه دوم می توانند روزانه به مدت زمان یک ساعت از مکالمه رایگان درون شبکه بدون محدودیت در تعداد تماس با شماره گیری کد #1*4444* بهره مند شوند.

قیمت جدید سیم کارت دائمی ایرانسل

مشترکین جدید ایرانسل میتوانند در ماه اول از 20 گیگابایت اینترنت هدیه استفاده نمایند و از ماه دوم تا شش ماه می توانند از 1 گیگابایت اینترنت همراه هدیه با اعتبار 1 ماهه بهره مند شوند.

ایرانسل از کاهش هزینه اشتراک و تعرفه مکالمه سیم کارت های دائمی خود به هر مقصدی در همه خطوط اپراتورهای تلفن ثابت و تلفن همراه کشور خبر داد. هزینه اشتراک و تعرفه تا قبل از این 499 ریال در دقیقه محاسبه می شد اما در حال حاضر به 333 ریال در دقیقه رسیده است.

همچنین اپراتور دوم کشور از بسته های جدید اینترنت نسل 4.5 ثابت (TD-LTE) رونمایی کرد. این بسته ها به مدت زمان 1 سال و ترافیک 1 ترابایتی است و نرخ هر گیگابایت اینترنت در تعدادی از بسته ها فقط 660 تومان محاسبه می شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید