افتتاح مرکز فروش محصولات و خدمات رایتل در کرمان

افتتاح مرکز فروش محصولات و خدمات رایتل در کرمان

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت رایتل برای سهولت در کار مشترکین خود و عرضه سرویس های حضوری و بدون واسطه ، مرکز فروش محصولات و عرضه خدمات رایتل را در شهر کرمان افتتاح کرد.مرکز فروش محصولات و عرضه خدمات رایتل کرمان واقع در میدان کوثر ، ابتدای بلوار نصر قرار دارد و تمام محصولات ، سرویس ها و خدمات پس از فروش اپراتور سوم در این مکان عرضه می گردد و امکان تست همه خدمات و اینترنت پر سرعت رایتل در این مرکز آماده خدمت به مشترکین است.

افتتاح مرکز خدمات رایتل

همچنین در این مرکز فروش انواع سیم کارت رایتل ، انواع بسته های اینترنتی ، انواع مودم ، انواع آنتی ویروس و خدماتی مانند تعویض سیم کارت ، ترابردپذیری سیم کارت ، تغییر مالکیت ، اصلاح مشخصات ، تنظیمات تلفن همراه و فعالسازی سیم کارت امکانپذیر می باشد.

ساعت کاری مرکز فروش محصولات و ارائه خدمات کرمان از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 14 و 16:30 تا 21 می باشد. اپراتور سوم کشور همزمان با افتتاح این مرکز ، طرح های تشویقی ارائه کرده که تنها در کرمان و در مرکز تازه افتتاح شده قابل اجرا است.

مشترکان رایتل می توانند از تاریخ 6 تا 8 تیر ماه 1396 به مرکز فروش محصولات و ارائه خدمات رایتل مراجعه نمایند و از بسته های مصرفی اینترنت هدیه برای انواع سیم کارت های دائمی ، اعتباری و دیتا مخصوص این طرح بهره مند شوند. همچنین اگر مشترکان جدید رایتل در تاریخ گفته شده سیم کارت دیتا و اعتباری خریداری کنند از 75% تخفیف برخوردار می گردند.

گفتنی است به هر شخص دو عدد سیم کارت با 75% تخفیف و با همراه داشتن کارت ملی عرضه می شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید