ایرانسل مجوز اینترنت نسل سوم و چهارم را اخذ کرد

ایرانسل مجوز اینترنت نسل سوم و چهارم را اخذ کرد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، ۱۳ مردادماه ۱۳۹۳ انحصاری بودن نسل سوم سیم کارت که از آن اپراتور رایتل بود ، به اتمام رسید. در همین راستا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از اخذ مجوز ارائه نسل سوم و چهارم سیم کارت توسط شرکت ایرانسل را داد.

به گفته محمود واعظی شرکت ایرانسل از امروز خدمات و امکانات جدید خود را در پانزده قسمت از شهر تهران ، به صورت آزمایشی شروع کرده و بعد از آن که به استاندارد و کیفیت مناسب و ضروری دست یابد ، اجازه دارد نسل سوم اینترنت پرسرعت موبایل را در کل شهرهای کشور ارایه نماید.

با انتشار این خبر وضعیت شرکت همراه اول کمی پیچیده به نظر می آید. گفته ها نشانگر وجود اختلافی بین اپراتور همراه اول و وزارتخانه است که اخذ مجوز این اپراتور را به تاخیر انداخته است.

محمود واعظیمحمود واعظی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات در ارتباط با اپراتور همراه اول گفت : اپراتور همراه اول در این فکر بود که با تبلیغات گسترده و فعالیت در رسانه های مختلف و مردمی می تواند مذاکرات خود را آسان تر کند. اما به مرور متوجه شد که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قواعد و اصولی دارد و نمی توان بدون در نظر گرفتن و اجرای مصوبات ، این قرارداد و اخذ مجوز را از آن خود بداند. چنانچه اپراتورها خودشان را با قوانین و مقررات وزارتخانه هماهنگ ننمایند ، عرضه خدمات نسل های سوم (3G) و چهارم (4G) را با برگزار کردن مناقصه به اپراتورهای دیگر ارجاع می دهیم.

حال با توجه به اخبار درج شده در روزهای گذشته و خبری که امروز منتشر شد ، باید منتظر ماند و دید که مجوز برای کدام یک از اپراتورهای همراه اول و ایرانسل زودتر صادر می گردد و این قائله کی خاتمه پیدا می کند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید