گزارش اپراتورها از طرح ترابردپذیری

گزارش اپراتورها از طرح ترابردپذیری

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اگر برایتان این سوال پیش آمده که ترابردپذیری چیست ، باید بگوییم که ترابردپذیری نوعی قابلیت است که این امکان را به مشترکان تلفن همراه می دهد تا با حفظ شماره اولیه خود اپراتورشان را تغییر دهند.

مشترکین تلفن همراه از طریق ترابردپذیری می توانند به صورت آزادانه بر اساس شاخص هایی مثل کیفیت ، قیمت محصول و خدمات ، اپراتور برتر و مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ترابردپذیری
با توجه به گزارشی که همراه اول از تعداد مشترکین جذب شده از طریق ترابردپذیری به این اپراتور می دهد ، این شرکت تا تاریخ 29 خرداد توانسته 75456 نفر از اپراتورهای دیگر را جذب کند. همچنین تاکنون 18611 مشترک بیش از ایرانسل و 1901 مشترک بیش از رایتل در این فرایند جذب کرده است و در شاخص "میزان درخواست از اپراتورها برای ترابرد" ، تعداد درخواست خروج از ایرانسل به سمت همراه اول 107984 مورد است. در شاخص "میزان موفقیت در اجرای مناسب ترابردپذیری" همراه اول 64 درصد موفقیت داشته است. در شاخص "رضایتمندی از کل فرایند ترابردپذیری" نیز طبق نظرسنجی های انجام شده ، 62  درصد از کسانی که ترابرد کرده اند از کل فرآیند ترابردپذیری همراه اول ابراز رضایت کرده اند.

با این حال برخی افراد با شایعه و اعلام آمار اشتباه در رسانه ها سعی در حاشیه سازی و توجیه عدم موفقیتشان در این طرح ملی را دارنند. همراه اول دلیل اصلی موفقیت خود را پوشش گسترده شبکه ، راه اندازی سریع اینترنت نسل 5/4 و افزایش 2 درصدی سهم بازار در سال گذشته و اعتماد مشترکین به این اپراتور بیان کرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید