خدمات تلفن همراه سازمانی MVPN چیست

خدمات تلفن همراه سازمانی MVPN چیست

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، امروزه یکی از دغدغه های اصلی سازمان های گسترده ، تماس تلفنی کم هزینه ، سریع و آسان برای ارتباط با کارمندانشان می باشد.

باید بدانید که شبکه اختصاصی تلفن همراه MVPN مجموعه ای از سیم کارت های ارتباطات همراه است که بصورت یک گروه تعریف شده و خدمات بیشتری را نسبت به سیم کارت های رایج ، در اختیار اعضای گروه قرار می دهد.

ام-وی-پی-ان

خدمات همراه سازمانی MVPN که متشکل از مجموعه سیم کارت های سازمانی است این امکان را برای مدیران فراهم می کند که میزان مکالمات و حجم اینترنت مصرفی کارمندان رامتناسب با شغل و یا سمتشان کنترل کنند.

پیش از این امکان پیگیری مکالمات شخصی کارمندان به راحتی امکان پذیرنبود ، اما حال با این روش شما می توانید بدون ورود به مسائل خصوصی افراد مکالمات شخصی را از کاری تشخیص دهید و تنها هزینه های کاری کارکنان را متقبل شوید. به این صورت که مکالمات میان افراد گروه را درون سازمانی و مابقی تماس ها را تماس شخصی در نظر بگیرید. با این اوصاف کاملا مشخص است که تا چه اندازه می توان روند هزینه های جاری شرکت یا سازمان را کاهش داد.

گفتنی است از طریق MVPN می توانیم شماره های 3 یا 4 رقمی را به افراد اختصاص دهیم و برای برقراری ارتباط از شماره های کوتاه استفاده کنیم.

مزیت دیگر این سیم کارت ها مخفی نگه داشتن شماره های سازمانی کارمندان می باشد. به این صورت که یک شماره را جهت نمایش در ارتباطات درون سازمانی و شماره دیگر را در جهت نمایش به عموم اختصاص بدهید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید