عقد قرارداد بین تلویزیون تعاملی آسمان و شبکه جهانی هدهد

عقد قرارداد بین تلویزیون تعاملی آسمان و شبکه جهانی هدهد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، آیین عقد قرارداد فیمابین سازمان رسانه‌ ای صبا (شبکه جهانی هدهد) و شرکت گسترش سامانه‌ های هوشمند آسمان اپراتور IPTV و OTT کشور در تاریخ 2 خرداد با حضور احسان حلمی مدیر شبکه هدهد ، محسن احمدی مدیرعامل شرکت آسمان مدیا و جمعی از مدیران و همراهان این دو سازمان برگزار گشت.

با عقد این قرارداد ، پخش زنده شبکه ماهواره ‌ای بین ‌المللی سه زبانه هدهد بر بستر اینترنت  IPTV آسمان مدیا قرار خواهد گرفت و یک کانال اختصاصی برای این هدف ایجاد می گردد.

قرارداد-آسمان-هدهد

در آغاز این جلسه محسن احمدی مدیرعامل شرکت آسمان مدیا در خصوص عقد قرارداد با شبکه هدهد این چنین گفت : یکی از دغدغه های ما از اوایل کار ، فعالیت در حوزه کودک بوده و با جمع بندی نهایی به این نتیجه رسیدیم که با شبکه هدهد تعامل داشته باشیم تا بتوانیم در کنار پخش زنده محتوای این شبکه از بسترهای  IPTV  و OTT هم به طور آرشیوی استفاده نماییم.

پس از سخنان ایشان ، احسان حلمی مدیر شبکه هدهد اعلام کرد : شبکه هدهد اولین شبکه کودک شیعه عرب زبان را راه اندازی نمود تا بتواند از فناوری های روز جهان بیشترین استفاده را داشته باشد و موضوع کودک را هم به علت نیازی که در این حوزه وجود داشت ، انتخاب کردیم.

وی افزود : ما در پایان کار خود به دنبال این بودیم که به علت تهاجم هایی که در حوزه زبان فارسی به مخاطبان وارد شده این هجمه ها را پاسخ دهیم و حال نیز خوشنودیم تا بتوانیم محتوای خود را از طریق بستر IPTV هم ارائه نماییم.

قرارداد-آسمان-هدهد
حلمی با توجه به هدف گذاری در حوزه آی پی تی وی خاطرنشان کرد : بستر IPTV باید بداند هدف گذاری خود را کجا ایجاد نماید زیرا تنها تولید محتوا مهم نیست و اگر ما هدف گذاری را برای ارائه در بازارهای جهانی نداشته باشیم نتیجه خوبی نخواهیم گرفت.

مدیرعامل شرکت آسمان مدیا در ادامه سخنان احسان حلمی گفت : در حال حاضر ما به صورت آزمایشی فعال هستیم و در اواسط تیرماه با مجوز صداوسیما ، بهره برداری اصلی آغاز می شود. همچنین احمدی در خصوص پروژه های مشترک با شبکه کودک گفت : ما طرح های مشترک را تعریف و از تابستان امسال استارت تولیدات نوین را شروع می کنیم.

مدیرعامل شبکه هدهد نیز هدف شبکه کودک را پرورش کودکان سالم و در نهایت جامعه سالم دانست و درخصوص تولید انیمیشن در شبکه ها  این چنین گفت : صنعت انیمیشن در ایران توانایی بیشتری نسبت به صنعت سینمایی برای ارائه در دنیا دارد و باید از این فرصت استفاده شود که قسمت اصلی آن به همان عرضه و توزیع برمی گردد.

البته با توجه به بستر ایجاد شده ، شبکه جهانی هدهد و شرکت گسترش سامانه ‌های هوشمند آسمان ، خدمات و محتوا های مورد نظر را به غیر از بستر  ماهواره ‌ای بر بستر اینترنت نیز عرضه و در اختیار عموم قرار خواهند داد.


همچنین احمدرضا نوری مدیرعامل شرکت رایمون مدیا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انیمیشن در این نشست حضور داشت.

لازم به ذکر است برای تماشای تلویزیون تعاملی آسمان مدیا (IPTV) پنج روش دسترسی شامل ستاپ باکس ، تلویزیون هوشمند ، اپلیکیشن اندروید ،اپلیکیشن آی او اس و وب سایت Fam.Ir وجود دارد.

گفتنی است برای تماشای این شبکه ماهواره ‌ای بین ‌المللی از طریق اپراتورهای کشور ، ترافیک مصرفی در اپراتور همراه اول و تعدادی از اپراتورهای اینترنت پر سرعت رایگان می باشد و در سایر اپراتورها به تناوب رایگان می شود.

در انتها این نکته را یادآور می شویم که شرکت گسترش سامانه ‌های هوشمند آسمان دارای پروانه موقت فعالیت اپراتور خدمات تلویزیون مبتنی بر پروتکل اینترنتیIPTV  و یا OTT از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد ، خدمات پخش زنده ، ویدیو و صوت درخواستی و آموزش مجازی و مجموعه ای از خدمات ارزش افزوده مانند بازی و سرگرمی ، سلامت ، تجارت الکترونیک و بانکداری و همچنین سایر خدمات دیگر مبتنی بر پروتکل اینترنت را برای کاربران ایجاد نموده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید