شفاف سازی قبوض همراه اول

شفاف سازی قبوض همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول با هدف شفاف سازی ، تغییراتی در اسم تعدادی از ردیف های صورت حساب تلفن همراه مشترکین دائمی خود ایجاد کرد. اپراتور اول کشور با توجه به نظرات عده ای از مشترکان در خصوص عدم آگاهی محتوای تعدادی از گزینه های قبوض تلفن همراه ، اپراتور اول تغییراتی در صورتحساب مشترکین خود بوجود آورد.

پرداخت-قبض

از این رو گزینه "سایر هزینه ها" که مربوط به خدماتی مانند تغییر نام ، تغییر و اصلاح آدرس ، قطع ، وصل  می باشد به "کارمزد خدمات" تغییر اسم پیدا کرده است. همچنین گزینه جدیدی با نام "خدمات الکترونیک دولت" برای استفاده از سامانه های دولتی مانند راهنمایی و رانندگی ، شهرداری ، ثبت احوال افزوده شده است. قیمت های این گزینه ، قبل از آنکه به طور کلی در گزینه "خدمات مبتنی برمحتوا" محاسبه می گشت ، با اضافه شدن این ردیف ، قیمت ها به صورت تفکیک شده و جداگانه نمایش داده می شوند و نشانگر سرویس هایی هستند که از سامانه های دولتی به درخواست مشترک دریافت می شود.

 به غیر از این تعدادی از موارد محاسباتی گزینه "خدمات مبتنی برمحتوا" که ماهیت عام المنفعه دارند ، مانند کمک به ساخت عتبات عالیات نیز از این ردیف جدا و به گزینه کمک های مردمی انتقال یافته است. 

باید بدانید که این تغییرات از دوره پایانی 1/3/96 اجرایی می گردد و در جزئیات قبض های چاپی و الکترونیکی اردیبهشت ماه قابل مشاهده می باشد. گفتنی است صورت حساب هایی که بصورت چاپی و یا الکترونیکی به صورت 2 ماهه عرضه می گردد و ستون مجزای ماهیانه برای ثبت هزینه ها دارد و مبالغ هر ماه به طور جداگانه ذکر می گردد.

لازم به توضیح است مشترکان همراه اول از این پس می توانند به غیر از سرویس های قبلی عرضه شده از سامانه پیام کوتاه 990009 ، با ارسال پیامکی حرف KK ، جزئیات سرویس های خدمات مبتنی بر محتوا و با ارسال پیامکی حرف C جزئیات گزینه کارمزد خدمات (سایر هزینه های سابق) را دریافت نمایند. همچنین مشترکان همراه اول با ارسال حرف H به شماره پیامکی ذکر شده می توانند از سایر سرویس ها مانند قبض پایان دوره ، قبض میان دوره نیز مطلع گردند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید