تلفن ثابت در زندگی مردم آمریکا چه نقشی دارد

تلفن ثابت در زندگی مردم آمریکا چه نقشی دارد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در بیشتر منازل مسکونی در ایالات متحده آمریکا ، مردم خطوط تلفن ثابت خود را قطع کرده و برای برقراری ارتباط از شبکه های تلفن همراه استفاده می کنند.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده (HHS) جدیدا گزارش سالانه خود را انتشار داده که نشان دهنده این است که در حال حاضر 50.8 % از خانوارهای آمریکایی فقط از ارتباط وایرلس استفاده می نمایند.

تلفن ثابت

در بین موارد باقی مانده 39.4 % از خانواده ها هم ارتباط تلفن همراه و هم خطوط ثابت تلفنی را استفاده می کنند و فقط 6.5 % فقط از خطوط تلفن ثابت استفاده می کنند. نکته جالب در این است که 3.2 % از خانواده های آمریکایی هیچگونه ارتباط تلفنی موبایل یا ثابت ندارند. 

این آمار نشان دهنده این است که مردم آمریکا با سرعت هرچه بیشتر ، خطوط ثابت تلفن را به فراموشی سپرده اند. حدود 10 سال پیش فقط 15% از منازل ایالات متحده به ارتباط با تلفن همراه متکی بودند اما این عدد به سرعت افزایش پیدا کرده و نقش تلفن های همراه روز به روز پررنگ تر شده تا حدی که در حال حاضر موبایل ها به ابزار ارتباطی اصلی مردم تبدیل شده است.

باید بدانید که در این گزارش سالیانه مشخص شده که بیشتر از 70 درصد بزرگسالان بین 25 تا 34 ساله در ایالات متحده فقط از شبکه تلفن همراه و ارتباطات بی سیم استفاده می کنند. خانواده هایی که دارای فرزند هستند ، بیشتر از خانواده هایی که در آن کودک به چشم نمی خورد ، به ارتباطات بی سیم اتکا کرده اند ، البته در این آمار ، درآمد هم نقش به سزایی دارد زیرا مشخص شده بزرگسالانی که از نظر درآمد در نزدیکی خط فقر یا پایین تر از آن قرار دارند ، بیشتر از دیگران به شبکه های تلفن همراه وابسته هستند و این وضعیت در خانواده های توانگر به چشم نمی آید.

نکته قابل توجه اینجاست که حتی حضور خط تلفن ثابت در منازل به معنای استفاده از آنها نیست ، چون بسیاری از اپراتورهای آمریکایی بسته های خدماتی شامل خط تلفن ثابت ، اینترنت و محتوای تلویزیونی را به صورت یکجا به کاربران عرضه می نمایند و شاید بسیاری از خانواده ها برای استفاده از اینترنت ، به ناچار خط تلفن ثابت را خریداری می کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید