تعرفه اینترنت ایرانسل ارتباطی با فیلتر شکن ندارد

تعرفه اینترنت ایرانسل ارتباطی با فیلتر شکن ندارد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور دوم کشور با کاهش تعرفه آزاد اینترنت که از طریق آن می توان تعدادی از سایت های منتخب ایرانی را با 50 درصد تخفیف مشاهده نمود ، بسته مخصوصی را هم در اختیار کاربران سیم کارت های اعتباری خود قرار داده که با استفاده از آن می توانند برای دریافت محتوای وب‌ سایت‌ های ایرانی ، با خرید 5 گیگابایت ، 1 گیگابایت هدیه دریافت نمایند.

تعرفه اینترنت ایرانسل

از این رو شرکت ایرانسل درباره شیوه مصرف ترافیک داخلی قوانینی را مطرح کرد که یکی از بندهای آن این است : در صورت استفاده کاربر از  VPN ، تعرفه اینترنت به صورت آزاد محاسبه می گردد.

در راستای منتشر شدن این خبر ، در شبکه های اجتماعی واکنش تعداد زیادی از کاربران را به همراه داشته و باعث شده تا کاربران تصور کنند تا در صورت استفاده از VPN و داشتن یک بسته افزایشی اینترنت ، در هر صورت باید هزینه ترافیک را به طور عادی و نه با بسته ای که خریداری شده پرداخت نمایند و این دیدگاه غلط باعث شده تا کاربران زیادی در فضای مجازی به انتقاد از عملکرد این اپراتور بپردازند.

پس از اعتراضات عموم ، شرکت ایرانسل بند مورد بحث در خصوص این موضوع را تغییر داد و آن را شفاف تر در سایت خود قرار داد که در ادامه می خوانیم :
استفاده از نرم افزار تغییر دهنده  IP، به بسته اینترنت کاربر و نوع مصرف آن ارتباطی ندارد و به علت استفاده شخص از IP کشوری به جز ایران ، ایرانسل نمی تواند تعرفه را به شکل داخلی و نیم بها محاسبه نماید ، اما در هر صورت استفاده از بسته خریداری شده ، پابرجاست.

شایان ذکر است در بسته ویژه اینترنتی که ایرانسل در نظر گرفته 5 گیگابایت ترافیک بین المللی و 1 گیگابایت ترافیک داخلی وجود دارد و هر اگر  هر مشترک از نرم افزار تغییر دهنده IP استفاده نماید ، آن 1 گیگابایت قابل استفاده نمی باشد و ترافیک از بخش 5 گیگابایتی بسته مصرف می گردد.

باید بدانید که اگر هیچ بسته ای نداشته باشید و اقدام به تغییر دادن IP نمایید ، در صورت مشاهده وب سایت های منتخب داخلی ، سیستم قادر به شناسایی IP داخلی مشترک نیست و این ترافیک نیم بها محاسبه نمی گردد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید