محدودیت موبایل فرزندان بیل گیتس

محدودیت موبایل فرزندان بیل گیتس

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، حتما در پیرامون خود کودکانی را می بینید که سخت درگیر تکنولوژی و اسمارت فون ها هستند ، یا در سنین کم وارد دنیای مجازی شده و از اپلیکیشن های گوناگون استفاده می کنند. بسیاری از والدین با دراختیار دادن امکاناتی از این دست قصد دارند سرگرمی را به فرزندان خود هدیه دهند ، اما موضوع این است که کودکان از چه سنی باید به اسمارت فون دسترسی داشته باشند؟

بیل گیتس
بيل گيتس (Bill Gates) رئيس و موسس شرکت مايکروسافت با بيش از 50 ميليارد دلار ثروتمندترين مرد دنيا شناخته شده و اینطور که از شواهد پیداست  نسبت به این موضوع برای کودکان خود روش سخت گیرانه ای را در نظر گرفته که صدای فرزندان او را هم در آورده است.

در مصاحبه ای که میرِر (Mirror) با بیل گیتس انجام داده ، مشخص شد که کودکان او تا قبل از 14 سالگی حق داشتن موبایل اختصاصی برای خود نداشته اند. موسس مایکروسافت این چنین گفت : فرزندانم نسبت به این موضوع شکایت می کردند و می گفتند که کودکان دیگر خیلی زودتر از آنها تلفن همراه داشته اند.

لازم به توضیح است که گیتس در حال حاضر دارای سه فرزند 20 ، 17 و 14 ساله می باشد و طبق گفته های وی ، همه آنها دارای موبایل اختصاصی خود هستند ، اما آیا آیفون هم جزو گجت های استفاده شده توسط آنها خواهد بود؟ 

قبل از این در سال 2010  ملیندا همسر بیل گیتس اجازه استفاده محصولات اپل در خانه را نمی داد و از این رو ممکن است آیفون در خانه آنها جایی نداشته باشد.

شایان ذکر است که در حال حاضر استفاده از اسمارت فون ها توسط فرزندان بیل گیتس هم شامل محدودیت هایی می شود که از جمله آن می توان به منع حضور تلفن همراه روی میز غذا و در حین غذا خوردن اشاره نمود.

به نظر شما قوانین بنیانگذار مایکروسافت برای داشتن اسمارت فون ها و محدودیت آن در خانه سخت گیرانه است؟

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید