رشد مصرف اینترنت در ایران

رشد مصرف اینترنت در ایران

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در سالی که گذشت شرکت ارتباطات زیرساخت ایران دستاوردهای ارزشمندی را برای این وزارت خانه به ارمغان آورد ، از این رو محمد جواد آذری جهرمی معاون وزیر ارتباطات در حاشیه همایش مدیران وزارت ارتباطات ، از دستاوردهای این وزارتخانه و شرکت ارتباطات زیرساخت در سال های گذشته خبر داد.

جهرمی
آذری جهرمی در جریان این مراسم این چنین بیان کرد : پهنای باند داخلی  کشور از 622 گیگابیت بر ثانیه ، به 10 هزار گیگابیت بر ثانیه رسیده و ظرفیت گذرگاه های اینترنتی نیز از 72 به 700 گیگابیت بر ثانیه افزایش پیدا کرده است ، همچنین سرانه مصرف اینترنت در کشور نیز رشد چشم گیری داشته و از 1 کیلوبیت بر ثانیه ، به 35 کیلوبیت بر ثانیه رسیده  است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به تأثیر تحریم ها بر کیفیت ارتباطات بین الملل نیز  اشاره کرد و ادامه داد : در پی تحریم های مالی ، شاخص کیفی SAR به زیر 5 درصد رسیده اما بعد از دور زدن تحریم ها توانستیم به شاخص کیفی حدود 20 درصد دست یابیم و در حال حاضر شاخص کیفی و میانگین کیفیت تماس های موفق بین المللی در حدود 47 درصد می باشد.

جهرمی در انتها خاطرنشان کرد : طبق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات و به علت رشد ترافیک داخلی، 630 میلیارد تومان از درآمد شرکت ارتباطات زیرساخت کم شده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید