جشنواره نوروزی بیمه توسط ایرانسل برپا می شود

جشنواره نوروزی بیمه توسط ایرانسل برپا می شود

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با نزدیک شدن به پایان سال ۱۳۹۵ و مراسم چهارشنبه سوری و تعطیلات نوروز ، شاید یکی از اصلی ترین کارهایی که باید در کنار برنامه ریزی سفرها و گردش های خود در این روزها انجام دهید ، تهیه کردن بیمه باشد. از این رو ، شرکت ایرانسل برای دومین سال پیاپی وارد همکاری با شرکت بیمه ایران شده تا ثبت نام مشترکین خود در طرح های این سازمان را آسان تر کند.

سه پوشش بیمه ای ایرانسل

بیمه ‌نامه حوادث سفر نوروزی تا سقف ۱۰میلیون تومان (تنها فوت و نقص عضو)
بیمه ‌نامه حوادث چهارشنبه سوری تا سقف ۱۰ میلیون تومان (تنها فوت و نقص عضو)
بیمه ‌نامه آتش سوزی منازل مسکونی تا سقف ۱۰ میلیون تومان (اسکلت ساختمان یا وسایل خانه)

بیمه ایرانسل

در ادامه می توانید متن بیانیه ایرانسل در این خصوص را مطالعه نمایید.

ایرانسل در ادامه همکاری با بیمه ایران ، برای دومین سال پیاپی ، امکان ثبت ‌نام مشترکین خود در طرح‌ های بیمه حوادث چهارشنبه‌ سوری ، حوادث سفر نوروزی و بیمه آتش‌ سوزی منازل مسکونی را ایجاد کرد.

باید بدانید که در جشنواره نوروزی بیمه ایران و شرکت ایرانسل که از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ شروع شده و تا ۷ فروردین ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت ، همه مشترکین سیم کارت های اعتباری و سیم کارت های دائمی ایرانسل می‌ توانند از پوشش بیمه‌ ای بیمه‌ نامه حوادث چهارشنبه سوری (فوت و نقص عضو) ، بیمه نامه حوادث سفر نوروزی (فوت و نقص عضو) و بیمه‌ نامه آتش‌ سوزی منازل مسکونی (اسکلت ساختمان یا وسایل خانه) ، هر کدام تا سقف ۱۰میلیون تومان بهره‌ مند گردند.

گفتنی است مدت زمان پوشش این بیمه‌ نامه ها از ۱۲ شب ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ تا ۱۲ شب ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ می باشد ، البته خاطر نشان می کنیم که پوشش بیمه ‌نامه چهارشنبه سوری تنها در روز ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ خواهد بود.

نکته قابل توضیح این است که در بیمه ‌نامه حوادث چهارشنبه‌ سوری و حوادث سفر نوروزی ، خرید بیمه ‌نامه برای هر کد ملی تنها یک بار امکان‌ پذیر است و در بیمه ‌نامه آتش‌ سوزی منازل مسکونی ، هر کد ملی می ‌تواند چندین منزل مسکونی با کدپستی ‌های گوناگون را بیمه نماید.

برای بهره مند شدن از این طرح مشترکین سیم کارت های دائمی و سیم کارت های اعتباری ایرانسل می ‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱*۹۹۹* (ستاره ۹۹۹ ستاره ۱) و پرداخت ۲۵۰۰تومان از پوشش بیمه ‌ای طرح‌ های گفته شده بهره مند شوند.

علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با به وب‌ سایت بیمه ایران مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۹۶۶۸ تماس حاصل نمایند.

همکاری با بیمه رازی

حال قصد داریم همکاری بیمه رازی با شرکت ایرانسل در این جشنواره نوروزی را به اطلاع برسانیم. در طرح بیمه سفر رازی با شرکت ایرانسل تمام مشترکین سیم کارت های دائمی و سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند با شماره‌گیری کد #۳*۹۹۹* از بین بیمه حوادث سفر با پوشش های گوناگون را  انتخاب نمایند و با پرداخت مبلغ مورد نظر با خیال آسوده سفر نمایند.

همچنین اگر شخصی قصد سفر زیارتی به عراق را داشته باشد می‌تواند با شماره گیری کد #۲*۹۹۹* و با توجه به مدت زمان سفر و پوشش مورد نظر خود از بین گزینه‌ های گوناگون انتخاب نماید. علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌ سایت بیمه رازی مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۸۱۹۴۲ تماس حاصل نمایند.

 
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید