قرعه کشی بزرگ عیدانه ایرانسل برگزار می شود

قرعه کشی بزرگ عیدانه ایرانسل برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور دوم کشور در ایام نوروز ۱۳۹۶ مسابقه ای را برای مشترکین خود ترتیب داده که جایزه اصلی آن یک "دستگاه خودروی سانتافه" می باشد. این مسابقه از ابتدای نوروز شروع و تا آخر فروردین ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

مشترکین ایرانسل که قصد شرکت در این قرعه کشی بزرگ را دارند باید یکی از اپلیکیشن های کافه زعفرون ، دوربین ، نماتو ، پلان ، ساناز سایا ، پول و یا لنز را دانلود و فعال نمایند و با عضویت در یکی از این برنامه ها ، ۱۰۰۰ امتیاز دریافت نمایند و اگر هر روز از این اپلیکیشن ها استفاده کنند ۱۰۰ امتیاز به مجموع امتیازهای مشترک اضافه می شود. از این رو مشترکان به غیر از اینکه از محتوای برنامه‌ های کاربردی که قسمتی از آنها مخصوص نوروز است استفاده می‌ نمایند ، می‌توانند با کسب امتیاز بیشتر شانس خود را در قرعه کشی نیز بالا ببرند.

ایرانسل سانتافه
علاقمندان برای دانلود این برنامه ها و عضویت در آنها باید کد #1396* را با سیم کارت ایرانسل خود شماره گیری نمایند. نکته قابل توجه اینجاست که به غیر از قرعه کشی بزرگ یک دستگاه ماشین سانتافه ، در مدت زمان این مسابقه هدایای دیگری مانند کارت شارژ و بسته های اینترنتی نیز به قید قرعه به مشترکان اهدا می شود. همچنین هزینه عضویت در هر سرویس به غیر از برنامه لنز ، روزانه ۳۰۰ تومان می باشد. علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۶ اقدام نمایند.
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید