مسافران نوروزی از وای فای رایگان بهره خواهند برد

مسافران نوروزی از وای فای رایگان بهره خواهند برد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با نزدیک شدن به نوروز و جدید شدن سال نو ، همواره مسافران زیادی در ایام تعطیلات به سفر می پردازند ، از این رو معاون گردشگری کشور ، "رحمانی موحد" با اشاره به ثبت جهانی نوروز و مهم قلمداد کردن این سنت دیرینه ، از پخش شدن دعای "یا مقلب ‌القلوب" در سفره‌ های هفت سین دوازده کشور دنیا خبر داد.

لازم به توضیح است "محمد رضا رحمانی موحد" در رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۶ که در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ در کنار حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد این چنین بیان کرد: در نوروز ۱۳۹۶ خدمات دو برابری را همکاران من در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به گردشگران عرضه خواهند کرد و شعار ما نیز "خدمت مضاعف با رویکرد حفظ حقوق شهروندی" می باشد و برنامه ‌های ما نیز در همین راستا پیش‌بینی شده است.

محمدرضا رحمانی موحد

معاون گردشگری کشور با بیان اینکه امسال با ثبت جهانی نوروز در دوازده کشور دنیا شاهد پخش دعای "یا مقلب ‌القلوب" در سفره‌ های هفت ‌سین این دوازده کشور خواهیم بود ادامه داد: امسال ستادهای اسکان نوروزی و خدمات اجرایی در ۳۱ استان و ۴۶۰ شهر کشور در آماده ‌باش بوده و ۱۹ دستگاه و نهاد عضو این ستادها می باشند تا سفرهای نوروزی در بهترین شرایط برای مسافران انجام شود.

وی با بیان اینکه به دنبال کسب رضایت ‌مندی عموم مردم در عرصه ‌های گوناگون می باشیم خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس راهور در اقامتگاه‌ های بین راهی ، "وای ‌فای رایگان" در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. همچنین نمایشگاه‌ های عرضه محصولات فرهنگی و صنایع دستی و راهنمای نوروزی نیز میان مسافران توزیع خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید