گزارش تنظیم مقررات از ترابرد شماره های تلفن همراه

گزارش تنظیم مقررات از ترابرد شماره های تلفن همراه

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پس از اجرایی شدن طرح ترابردپذیری ، شک و گمان های زیادی در خصوص ایمن بودن این طرح و استفاده آن توسط مردم به گوش می رسید. در این خصوص معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری "حسین فلاح جوشقانی" اعلام کرد: از زمان اجرای طرح ترابردپذیری شماره‌ های تلفن همراه ، ۱۶۴/۶۷۸ شماره درخواست ترابرد از سمت مشترکان در سامانه مدیریت ترابردپذیری ثبت شده که از این تعداد ۸۰/۱۴۵ ترابرد با موفقیت تکمیل گشته است.

حسین فلاح جوشقانی
فلاح ادامه داد: در شهریور ۱۳۹۵ میزان درخواست های ترابرد تکمیل شده ۳۳درصد بود که در پایان بهمن ماه به ۶۳درصد رسیده است. همچنین میزان درخواست های ترابرد رد شده در شهریور ۲۴درصد بوده که در پایان بهمن ماه به ۶/۴درصد رسیده است. وی درخصوص وضعیت ترابردهای انجام شده در بهمن ماه این چنین گفت: میزان درخواست های رد شده از سوی اپراتورها در بهمن ماه نسبت به ماه قبل از آن کم شده و از ۷/۵درصد به ۶/۶درصد رسیده است. میزان درخواست های ترابرد تکمیل شده نیز از ۵۹درصد در پایان دی ماه به ۶۵/۷درصد در پایان بهمن ماه رسیده که یکی از علامت های بهتر شدن عملکرد ترابردپذیری می باشد.

فلاح جوشقانی افزود: ۳۰درصد از درخواست ‌های ترابرد ثبت شده از سوی متقاضیان لغو شده و ۱۶درصد از درخواست ها نیز به دلیل موارد دوازده گانه در قواعد تجاری مانند عدم احراز هویت ، عدم پرداخت صورتحساب و عدم رعایت ترابرد نظیر به نظیر (اعتباری به اعتباری یا دائمی به دائمی) رد شده‌ اند. گفتنی است حدود ۲۳درصد از درخواست های ترابرد نیز به علت پاسخ ندادن مشترک به پیام کوتاه تایید ارسالی از طرف مرکز مدیریت "Time Out" شده ‌اند که البته به دلیل آشنایی نسبی مشترکان با مراحل ترابردپذیری این آمار نسبت به ماه های گذشته کاهش یافته است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید