دومین کنفرانس سیستم های نوین مخابرات بیسیم با حمایت همراه اول برگزار می شود

دومین کنفرانس سیستم های نوین مخابرات بیسیم با حمایت همراه اول برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از روابط عمومی اپراتور اول کشور ، دومین دوره کنفرانس بین المللی سیستم ‌های جدید مخابرات بیسیم  (5G) ، توسط دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف با حمایت همراه اول برگزار می گردد. این رویداد با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، تعدادی از مدیران بخش دولتی ، خصوصی ، اساتید دانشگاه و متخصصین و کارشناسان ایرانی و بین المللی این حوزه ، از تاریخ ۱۶ اسفندماه شروع و تا تاریخ ۱۹ اسفندماه  ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

دومین کنفرانس بین المللی سیستم های نوین مخابرات بی سیم
این کنفرانس با تمرکز بر روی نسل پنجم ارتباطات همراه تکنولوژی 5G در تلاش است تا با دعوت از محققین دانشگاهی و متخصصین صنعت که در این حوزه فعال هستند ، بستر آشنایی جامعه‌ صنعتی و دانشگاهی کشور را با این تکنولوژی ایجاد نماید. البته این پروسه به پیوند میان صنعت و دانشگاه کمک خواهد کرد و می‌ تواند کشور ایران را به جمع کشورهای درگیر در گسترش‌ این تکنولوژی اضافه نماید.

اپراتور همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور (در هر دو حوزه مکالمه و دیتا) و نخستین عرضه کننده اینترنت نسل ۴.۵ تلفن همراه در کشور ، در راستای مسوولیت اجتماعی خویش ، حامی این کنفرانس شده است. از محورهای اصلی سخنرانان در این کنفرانس می توان به برنامه‌ ریزی ‌پذیری انتها به انتها در شبکه ‌های نسل پنجم ، نقش نسل پنجم در صنایع سنتی انقلابی ، شبکه‌ های ذخیره ‌ای ، فرصت ‌ها و چالش‌ ها و کنترل سیستم‌ ها و شبکه ‌های پیچیده در نسل پنجم اشاره کرد.

در آخر این نکته را خاطرنشان می سازیم که همزمان با این کنفرانس ، کارگاه ‌های آموزشی با حضور اساتید بین المللی در همین مکان برگزار می گردد همچنین کارشناسان و متخصصین این حوزه دستاورد های علمی خود را عرضه می نمایند و در انتهای کنفرانس نتایج داوری مقالات در این مراسم اعلام می‌ گردد ، به غیر از این شرکت ها با برپایی غرفه هایی ، آخرین دستاورد های علمی خود را به معرض دید عموم قرار می دهند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید