تغییرات تعرفه تلفن ثابت همراه و اینترنت در سال 1396

تغییرات تعرفه تلفن ثابت همراه و اینترنت در سال 1396

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ در میان خبرنگاران در خصوص بحث هایی که اخیرا از سوی مجلس درباره گرانی تعرفه اینترنت و تلفن های ثابت و همراه به میان آمده صحبت هایی را مطرح کرد.

آقای واعظی در این باره گفت: در اخبار این چنین مطرح شد که دولت موافق گرانی تعرفه ها و مجلس مخالف آن بوده ، در حالی که دولت در لایحه بودجه در حوزه وزارت ارتباطات هیچ گرانی تعرفه ‌ای نداشته است. البته تعدادی از نمایندگان خواستار بالا رفتن تعرفه‌ های اینترنت تلفن ثابت و تلفن همراه بودند که ما به طور جدی مخالفت خود را اعلام کردیم و در انتها مجلس هم با نظر ما موافقت کرد. از این رو در سال ۱۳۹۶ هیچگونه افزایش قیمتی برای تعرفه تلفن‌ های ثابت و تلفن همراه و اینترنت نداریم.

دکتر واعظی

وزیر ارتباطات در خصوص زیر نظر گرفتن فضای مجازی و کانال‌ های تلگرامی در ایام انتخابات نیز این چنین گفت: فرقی نمی ‌کند تخلفات در فضای مجازی در چه زمانی انجام شود ،‌ هر زمانی که این اتفاق رخ دهد دستگاه ‌های نظارتی حتما با تخلفات برخورد می ‌کنند و ما هم  از آنان حمایت می کنیم. البته هم اکنون کارگروه تعیین مصادیق جرایم در فضای مجازی در حال بررسی مصادیق سایت‌ های غیراخلاقی می باشند تا با آنها برخورد شود زیرا ما دنبال فضای مجازی سالم می باشیم و سیاست دولت هم دسترسی آزاد مردم به اطلاعات است.

واعظی در پاسخ این سوال که آیا وزارت ارتباطات برنامه ‌ای برای رسیدگی به اعتراض ‌ها در زمینه اسنپ دارد یا خیر این چنین گفت: در سراسر دنیا شغل های دانش ‌محور در بسته فضای مجازی ایجاد شده که در ایران نیز این شغل ها در حال ایجاد شدن است. ما در این موضوع جلسه های زیادی با ورزا و مدیر عاملان مربوط با این حوزه داشته ‌ایم و اعتقاد داریم باید قسمتی از این قوانین را اصلاح نماییم تا شغل های دانش ‌محور به شغل های سنتی آسیبی نزند و وظیفه دولت این است که حوزه دانش ‌محور گسترش پیدا کند و قسمت سنتی هم در زمینه مشاغل تعطیل نگردد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید