دستگیری فروشنده اطلاعات مشترکین تلفن همراه

دستگیری فروشنده اطلاعات مشترکین تلفن همراه

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، فروش اطلاعات مشترکین همیشه دغدغه اپراتورهای تلفن همراه بوده است. موضوعی که به شکل های مختلف صورت گرفته و مورد استفاده های مختلفی نیز قرار می گیرد. اپراتورهای تلفن همراه نیز همیشه در تلاش هستند که این اطلاعات محفوظ مانده و به فردی به غیر از مالک نرسد ولی باز هم افرادی هستند که به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده و از آن سو استفاده می کنند.

فروش اطلاعات سیم کارت

در همین راستا فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زابل از دستگیری عامل فروش اطلاعات مشترکین تلفن همراه یکی از اپراتورهای کشور خبر داد.سرهنگ "غلامرضا نجابت" در این خصوص گفت: کاراگاهان پلیس گزارشی دریافت کردند مبنی بر اینکه یک شخص سودجو که در نمایندگی های امور مشترکین یکی از اپراتورهای تلفن همراه مشغول کار است و با سو استفاده و دریافت پول ، اطلاعات مالکان سیم کارت ها را در اختیار دیگر اشخاص قرار می دهد. با بررسی و تحقیق درباره این موضوع و زیر نظر گرفتن مجرم تخلف وی مشخص شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل ادامه داد: بعد از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ، فرد متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. وی ادامه داد: شخص خاطی در تحقیقات مامورین پلیس به سو استفاده از پورتال یکی از اپراتورهای تلفن همراه و گرفتن پول برای دادن اطلاعات مالکان سيم کارت های مشترکان به افراد غیر ، اعتراف کرده است و بعد از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی گردید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید