تعرفه اینترنت داخلی کشور کاهش می یابد

تعرفه اینترنت داخلی کشور کاهش می یابد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در سخنرانی های پیاپی که در حاشیه مراسم رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در این وزارتخانه انجام شد ، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات ، نصرالله جهانگرد در حوزه ICT و نتایج راه اندازی شبکه مورد نظر سخنرانی کرد که برای آگاهی از آن می توانید این خبر را دنبال نمایید.

جهانگرد با اشاره به طرح لایه ملی ترانزیت IP این چنین گفت: سازمان تنظیم مقررات در حال بررسی کاهش تعرفه پهنای باند اینترنت داخلی می باشد ، به صورتی که پس از اجرای طرح تفکیک ترافیک داخلی و خارجی ، بهای پهنای باند داخلی برای اپراتورهای کشور به یک دهم ترافیک بین المللی خواهد رسید. البته باید متذکر شد طبق گفته های وزیر ارتباطات ، بهای ترافیک داخلی برای کاربران نهایی نصف قیمت ترافیک بین المللی مشخص گردیده ، از این رو با اجرای طرح لایه ملی ترانزیت IP ، باید دید اپراتورها باز هم تعرفه ترافیک داخلی را کم می کنند یا نه ؟!

نصرالله جهانگرد
وی در ادامه از بهره برداری فاز اول دولت الکترونیک در هفته های آتی خبر داد که طبق آن ، دستگاه های اجرایی می توانند در ۲۴ساعت شبانه روز و ۷روز هفته به عرضه خدمات الکترونیکی به مردم بپردازند.

در انتهای سخنرانی معاون وزیر ارتباطات از اجرای پروژه شناسایی و احراز هویت کاربران موسوم به "شاهکار" روی شبکه ملی اطلاعات خبر داد و این چنین گفت: این پروژه به منظور تضمین امنیت فضای مجازی به اجرا در می آید و در این زمینه جای هیچ نگرانی در زمینه حریم شخصی وجود ندارد زیرا وزیر ارتباطات کشور به شخصه حفظ حریم خصوصی کاربران شبکه ملی اطلاعات را تضمین کرده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید