دومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیا ایران برگزار می شود

دومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیا ایران برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، دومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیاء ایران در اواخر بهمن ماه ۱۳۹۵ برگزار می‌ شود. فروم اینترنت اشیاء ایران در آستانه دومین سال فعالیت خود ، دومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیاء ایران (Iran IoT Conference 2017) را با هدف بررسی آخرین تحولات و روند بین ‌المللی و داخلی آن طی سه روز از تاریخ ۳۰ بهمن‌ الی ۲ اسفند ۱۳۹۵ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می کند.

کنفرانس اینترنت اشیا
از جمله محورهای اصلی این کنفرانس بررسی فرصت ‌های تجاری مطرح در حوزه اینترنت اشیاء و چالش‌ های امنیتی و پیاده ‌سازی این خدمات در ایران ، نگاهی بر تجربیات جهانی در زمینه نقش ‌آفرینی شرکت ‌های مخابراتی در زنجیره ارزش خدمات مبنی بر IoT ، بررسی نقش مدیران فناوری اطلاعات در پیاده‌ سازی IoT و هوشمندسازی صنعت و تجزیه و تحلیل آخرین دست آوردهای مطرح در حوزه سیاست گذاری و تنظیم مقررات در حوزه خدمات مبنی بر IoT می باشد.


گفتنی است کارگاه های تخصصی از برنامه ‌های فروم اینترنت اشیاء در کنار این کنفرانس برگزار می گردد. همچنین محوریت و موضوعات این همایش با توجه به برنامه‌‌ های توسعه ‌ای مربوط با شهر هوشمند ، هوشمندسازی فرآیند تولید تا مصرف انرژی ، گسترش کاربردهای‌ IoT در صنایع نفت ‌و‌ گاز ، خانه هوشمند ، حوزه سلامت که امروز به صورت جدی در دستور کار بخش‌‌ های حاکمیتی و شرکت‌‌ های خصوصی کشور قرار گرفته و پیشرفت ارتباطات بین ‌الملل و شکل‌ گیری تعاملات و همکاری‌ های بین ‌المللی در حال شکل‌ گیری برگزار می گردد.

وب سایت رند به عنوان حامی رسانه ای این کنفراس تلاش می کند تا تمامی اخبار و حواشی این کنفرانس را پوشش دهد. همچنین با دنبال کردن شبکه های اجتماعی وب سایت رند می توانید بخش های مهم این کنفرانس را به صورت زنده مشاهده نمایید. جهت آشنایی و مطالعه اخبارهای مربوط به اینترنت اشیا (IoT) می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

اینترنت اشیا

اینستاگرام سایت رند


ثبت نام در کنفرانس

جهت ثبت نام در کارگاه های آموزشی و همچنین حضور در کنفرانس می توانید به وب سایت گروه علمی تحلیلی طیف مراجعه نمایید.

ثبت نام در دومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیاء ایران



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید