دستگاه ذخیره سازی اطلاعات سیم کارت

دستگاه ذخیره سازی اطلاعات سیم کارت

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، امروزه خیلی از افراد اطلاعات خود را بر روی گوشی همراهشان ذخیره می کنند. در این بین هستند کسانی که اطلاعاتی چون شماره های تماس ، اطلاعات تماس دوستان ، پیامک های تصویری و متنی و از این دست موارد را در سیم کارت خود نگهداری می کنند.

شاید بتوانیم از تلفن همراه خود به راحتی نسخه پشتیبان تهیه کنیم اما تهیه بک آپ از سیم کارت کمی سخت و دلهره آور است ، چراکه در صورتی که اطلاعات این چیپ کوچک پاک شود ، بازیابی آن بسیار سخت تر از یک گوشی تلفن همراه است.

البته باید این نکته را به یادآور شویم که اطلاعات سیم کارت همیشه به صورت ناگهانی از بین نمی روند. مورادی چون اشتباه کاربر یا قدیمی بودن سیم کارت موجب از بین رفتن اطلاعات سیم کارت ما می شود.

تمام نکات بالا را یادآوری کردیم تا شما را با یک دستگاه جدید و کاربردی آشنا کنیم. دستگاهی که چند سال پیش به صورت ساده و معمولی عرضه شده بود ، اما امروز با بهره گیری از صفحه نمایش و پشتیبانی از پورت USB قدرتمندتر ظاهر شده است.

دستگاه ذخیره ساز

Videotex SIM Card Backup یک دستگاه همه فن حریف برای گرفتن نسخه پشتیبان از سیم کارت های شماست که با ابعاد کوچکش همیشه می تواند در کنار شما باشد. ویدیوتکس با یک مانیتور تک رنگی کوچک ، علاوه بر گرفتن نسخه پشتیبان در انواع حافظه های جانبی ، قابلیت ذخیره سازی ۱۰۰۰ شماره دفترچه تلفن را در خود دارد. لازم به ذکر است حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ کیلوبایت است.

فقط کافی است سیم کارت خود را در محل مورد نظر دستگاه قرار داده و دکمه پشتیبان گیری سریع را بزنید و تمام شماره های دفتر تلفن خود را در دستگاه ذخیره نمایید و بعد آنها را در سیم کارت جدید بازگردانی کنید.

این دستگاه در مدل 801A از تمام سیم کارت های موجود در دنیا پشتیبانی می کند اما بزرگترین مشکل این دستگاه ، عدم پشتیبانی از سیم کارت های مینی و میکرو است که البته با تبدیل های موجود در بازار می توان این ضعف را برطرف کرد.

قیمت این دستگاه دوست داشتنی و ساده تنها ۱۶ دلار است و علاقه مندان می توانند از سایت های فروش آنلاین معتبر در دنیای وب ، آن را تهیه نمایند.

محبوب کن - فیس نما
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید