راهنما: دامنه - دامنه

راهنمای جستجوی دامنه

راهنمای جستجوی دامنه :

پنل جستجوی سایت رند به نحوی طراحی شده است که از سویی مشخصات موجود برای جستجو بر اساس نیاز کاربران مختلف در آن لحاظ شده و از سوی دیگر در بدو امر هیچکدام از مشخصه ها به طور پیش فرض انتخاب نشده و کلیه مشخصات روی گزینه فرقی نمی کند هستند. مزیت این امر این است دست کاربر به صورت همه جانبه برای جستجوی دلخواه باز است و هیچگونه محدودیتی برای کاربر در نظر گرفته نشده است.

علاوه بر این در تمامی مراحل جستجو کاربر می تواند هر کدام از مشخصه های انتخاب شده خود را تغییر داده و مجددا اقدام به جستجو نماید.



معرفی قسمت های مختلف جستجو :



 -- دامنه :

در ردیف دامنه ، سه بخش وجود دارد :

۱- پسوند : در این قسمت می توانید پسوند مورد نظر خود را تعیین کنید. به طور مثال اگر پسوند ir را انتخاب کنید دامنه های ir به شما نمایش داده می شود. انتخاب گزینه "فرقی نمی کند" که به صورت پیش فرض انتخاب شده است ، به شما این امکان را می دهد که جستجوی خود را در بین تمام دامنه ها انجام دهید.


۲- نام دامنه : اگر دنبال یک دامنه خاص یا یک کلمه خاص در نام دامنه هستید ، می توانید نام یا حرف مورد نظرتان را وارد نمایید. به طور مثال اگر کلمه iran را وارد نمایید ، دامنه هایی که کلمه iran را دارند در نتیجه به شما نمایش داده می شود.


۳- وضعیت کلمه جستجو شده : شما در این بخش می توانید تعیین کنید که کلمه مورد نظرتان در اول نام دامنه باشد ، در هر کجای نام دامنه باشد و یا در کل فقط دنبال چنین دامنه ای هستید. به طور مثال اگر کلمه iran را جستجو کنید و "شروع می شود با" را نیز بر گزینید ، تمامی دامنه هایی که با کلمه iran شروع می شوند را مشاهده خواهید کرد.



 -- دسته بندی :

کاربرد هر دامنه به وسیله دسته بندی های مختلف از یکدیگر جدا می شوند. به طور مثال اگر شما به دنبال یک دامنه مناسب در زمینه کامپیوتر یا موبایل هستید ، می توانید دسته بندی خود را بر روی "کامپیوتر و موبایل" قرار دهید تا دامنه های مرتبط با این موضوع را مشاهده نمایید.



 -- تعداد کارکتر :

از نظر خیلی از کاربران ، تعداد کارکتر دامنه تاثیر به سزایی در قیمت و ارزش آن دارد. در بخش تعداد کارکتر در کادر جستجو ، شما می توانید تعیین کنید که در نتیجه جستجو دامنه هایی از x کارکتر تا x کارکتر را به شما نمایش دهد. به طور مثال می توانید تعیین کنید که فقط دامنه های ۶ تا ۱۵ کارکتری را به شما نمایش دهد.



 -- محتوا :

منظور از محتوا این است که دامنه شما دارای صفحه یا صفحات وب می باشد یا خیر. برخی از کاربران این موضوع برایشان اهمیت دارد که دامنه دارای صفحه محتوایی بوده یا خیر.



 -- فروشنده :

شما می توانید بر اساس اینکه فروشنده سیم کارت از کاربران شخصی یا فروشگاهی باشد یکی از گزینه های مورد نظر خود را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که خرید شماره از مجموعه ها و فروشگاه های معتبر و فعال حاضر در سایت ، از سهولت و امنیت بالاتری برخوردار است.



-- قیمت : 

در سایت رند هنگام درج آگهی فروش دامنه ، کاربران امکان درج قیمت مشخص و یا استفاده از گزینه های بالاترین پیشنهاد ، تماس بگیرد و توافقی را دارا می باشند. بر همین اساس در زمان جستجو نیز این امکان برای کاربران در نظر گرفته شده است که در صورت تمایل فقط در دامنه های "بالاترین پیشنهاد" یا "تماس بگیرید" و یا "توافقی" جستجو نموده و یا اینکه در صورت تمایل به انتخاب رنج مشخصی از قیمت و یا درج حداکثر قیمت متناسب با بودجه ای که برای خرید دامنه اختصاص داده اند اقدام به جستجو نمایید.



(( نکته مهم ))

در صورت انتخاب یکی از گزینه های بالاترین پیشنهاد ، تماس بگیرید و یا توافقی ، حتما باید در قسمت بعدی ( قیمت از .......تا........ ) قیمتی درج نشده باشد چرا که انتخاب همزمان یکی از آن گزینه ها و درج قیمت مشخص منطقا نتیجه ای در بر نخواهد داشت.




بدیهی است که در پایان و پس از انتخاب گزینه های مورد نظر ، با کلیک روی عبارت جستجو نتایج متناسب با مشخصات انتخاب شده شما ، به شما نمایش داده خواهد شد. باز هم یاد آوری می کنیم که در هر صفحه ای و هر شرایطی می توانید هر کدام از مشخصات جستجو را تغییر داده و مجددا اقدام به جستجو نمایید.