راهنما: سیم‌کارت - سیم‌کارت

راهنمای ایجاد فروشگاه تلفن ثابت

راهنمای ساخت فروشگاه رایگان :



ایجاد فروشگاه اینترنتی تلفن ثابت مانند تمام امکانات اولیه سایت رند،  به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد. به منظور ساخت فروشگاه رایگان ، شما باید بعد از ثبت نام و ورود به سایت ، به قسمت پنل کاربری خود رفته و در آنجا از منوی سمت چپ ، از بخش فروشگاه من ، گزینه ساخت فروشگاه را انتخاب نمایید.


بعد از طی کردن مراحل بالا شما به صفحه ایجاد فروشگاه هدایت می شوید. در این صفحه ۲ قسمت را باید تکمیل نمایید:




۱ -  نشانی اینترنتی خود را انتخاب کنید :



نشانی اینترنتی همان عبارتی است که کاربران با درج آن در بروزرهای مختلف اینترنتی از جمله گوگل ، به سایت شما هدایت می شوند و به عنوان آدرس سایت شما شناخته می شود. 
توجه داشته باشید که نشانی انتخابی شما بعنوان ساب دومین و قبل از آدرس .rond.ir قرار می گیرد .
در انتخاب نشانی به نکات زیر دقت فرمایید :


الف -  سعی کنید نشانی انتخابی همان برند و نام تجاری شما باشد.


ب -  در صورتی که نام دقیق شما جهت ثبت آزاد نیست از نامی که نزدیکترین کاراکترها را به نام تجاری شما دارد استفاده کنید.


پ -  نشانی اینترنتی هر چه کوتاه تر باشد بهتر است بنابراین سعی کنید کوتاه ترین نشانی که به برند تجاری شما نزدیک است را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر نام تجاری شما مرکز تلفن ثابت امید است بجای     markazetelsabetomid.rond.ir   از  omid.rond.ir  استفاده کنید.


ت -  سعی کنید حدالامکان از خط تیره (دش) و علائم دیگر در نشانی خود استفاده نکنید.







۲ -  نام فروشگاه : 



نام فروشگاه همان تایتل (عنوان) سایت شما در فضای مجازی است و انتخاب درست و عدم تغییر آن نقش بسزایی در افزایش بازدید سایت اختصاصی شما دارد ؛ بنابراین  پیشنهاد می کنیم نکات زیر را به دقت مطالعه و رعایت نمایید :


از زبان فارسی در آن استفاده نمایید. چراکه اکثر کاربران فارسی زبان ، از زبان فارسی جهت جستجو در موتورهای جستجو استفاده می کنند.


حتما از نام تجاری خود در این قسمت استفاده کنید ، چراکه با همین نام در موتورهای جستجو شناسایی شده و در صورتی که نام شما در این موتورها جستجو شود و شما نیز در این قسمت نام خود را درج نموده باشید ، به عنوان یکی از نتایج بالاتر به کاربران معرفی خواهید شد و بدیهی است در این صورت ، وب سایت شما به صورت مستقل از موتورهای جستجو بازدید خواهد داشت.

نکته بسیار مهم در این مورد این است که تعداد کارکتر مجاز از نظر موتور جستجوگر گوگل ، جهت درج در تایتل یک سایت با احتساب فاصله ها 66 کاراکتر است. بنابراین شما برای بازدید بیشتر سایت خود ، می توانید علاوه بر نام تجاری خود که حتما باید در ابتدای این قسمت قرار گیرد ؛ از عبارت ها و کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت خود نیز استفاده نمایید.

فرض می کنیم نام فروشگاه شما مرکز تلفن ثابت امید است. در این مثال در قسمت نام فروشگاه ابتدا عبارت مرکز تلفن ثابت امید را درج نموده و سپس عبارت هایی همچون ، خرید تلفن ثابت ، فروش خط ثابت و شماره ثابت رند را درج می نماییم .

بدین ترتیب شما بر اساس کلمات و عبارات وارد شده ، به عنوان یک سایت هدفمند و مفید ، در راستای جستجوی کاربران روی عبارتهای فوق ، توسط گوگل شناسایی شده و هنگام جستجوی کاربران روی این عبارات به عنوان یکی از نتایج اولیه جستجو ، توسط گوگل به کاربران معرفی خواهید شد.

سعی کنید از ویرایش و تغییر نام فروشگاه بنا به دلایل فنی که بخشی از آن در بندهای فوق ذکر شده است ، اجتناب نمایید. بنابراین یک بار با تامل و به دقت این نام را انتخاب نموده و دیگر آن را تغییر ندهید.

بعد از تکمیل موارد خواسته شده بر روی دکمه ذخیره کلیک نمایید. در صورتی که  نشانی اینترنتی درج شده توسط شما قبلا ثبت شده باشد باید نشانی جدیدی درج نمایید و در صورتی که نشانی قبلا در سایت ثبت نشده باشد بعد از کلیک روی ذخیره مشاهده می کنید که فروشگاه شما ایجاد شده و شما به صفحه تنظیمات فروشگاه هدایت می شوید .

جهت مشاهده راهنمای کامل تنظیمات فروشگاه ، از بخش راهنمای نوشتاری تنظیمات فروشگاه استفاده نمایید.

قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید