راهنما: سیم‌کارت - سیم‌کارت

راهنمای جستجوی تلفن ثابت

جستجوی تلفن ثابت

پنل جستجوی وب سایت رند به شکلی طراحی و برنامه ریزی شده است که از طرفی مشخصات موجود برای جستجو بر اساس نیازهای کاربران مختلف در آن اعمال شده و از طرف دیگر در ابتدای امر هیچ یک از مشخصه ها به صورت پیش فرض انتخاب نشده و تمامی مشخصات بر روی گزینه فرقی نمی کند هستند. مزیت این موضوع در این است که دست کاربر به صورت همه جانبه برای جستجوی دلخواه باز بوده و هیچگونه محدودیتی برای کاربر در نظر گرفته نشده است.

همچنین در تمامی مراحل جستجو ، کاربر می تواند هر کدام از مشخصه های انتخاب شده خود را تغییر داده و مجددا اقدام به جستجو نماید. لازم به ذکر است که کاربران می توانند شماره های ۸ ، ۵ و ۴ رقمی را به صورت جداگانه جستجو نمایند.




معرفی قسمت های مختلف جستجو :


-- شماره :

برخی از کاربران بر اساس شماره خاصی که در ذهن خود دارند ، اقدام به جستجو می نمایند، بنابراین در این قسمت شما می توانید کد استان و شماره دلخواه خود را به طور کامل وارد نموده و اقدام به جستجو نمایید. از طرف دیگر امکان جستجوی بخشی از شماره نیز وجود دارد. به عنوان مثال کاربری قصد جستجوی شماره هایی را دارد که 2 رقم آخر آنها عدد 3 است. بنابراین فقط با وارد نمودن عدد 3 در دو کادر آخر این قسمت ، و کلیک روی گزینه جستجو اقدام به جستجو خواهد نمود و به همین ترتیب امکان جستجو بر اساس ترکیبات مختلفی از اعداد در یک یا چند کادر وجود دارد.


 -- نوع شماره :

مقصود از نوع شماره طبقه بندی آن بر اساس تعداد ارقام آن است چرا که از این لحاظ شماره های ثابت به سه گروه 8 رقمی ، 5 رقمی و 4 رقمی تقسیم بندی می شوند؛ هر کدام از این شماره ها تفاوتهایی با هم دارند که در بخش راهنمای سایت بصورت مجزا به آن پرداخته شده است.
به هر صورت با استفاده از این گزینه می توانید تمامی و یا هر کدام از این انواع را بصورت مجزا جستجو نمایید.



 -- وضعیت :

در قسمت وضعیت علاوه بر فرقی نمی کند سه گزینه صفر ، کارکرده و در حد صفر در دسترس شماست . مفهوم صفر و کارکرده بودن مفهومی آشناست اما در مورد شماره های در حد صفر باید توجه داشته باشید هیچ معیار خاصی برای سنجش اینکه یک شماره واقعا در حد صفر هست یا نیست به جز اعتماد به فروشنده وجود ندارد. معمولا خطوطی که مدت قابل توجهی خاموش بوده اند و یا بر اساس اعلام فروشنده بسیار کم زنگ خور هستند به عنوان در حد صفر آگهی می شوند.بنابراین در صورت اهمیت این مشخصه برای شما ، حتما در هنگام خرید این موضوع را با فروشنده روشن و شفاف نمایید. در این قسمت نیز امکان انتخاب یا عدم انتخاب هر کدام از این گزینه ها بر اساس خواسته شما فراهم شده است.


-- منطقه و مرکز :

تلفن های ثابت با توجه به استان ، شهر ، منطقه و مرکز تقسیم بندی می شوند و هر شماره تلفن ثابت مربوط به یک منطقه و مرکز مخابراتی است. به طور مثال در شهر تهران مناطق مخابراتی از ۲ تا ۸ تقسیم شده و در هر منطقه تعدادی مرکز مخابرات تعریف شده است. شما می توانید با انتخاب مرکز مخابراتی محل زندگی خود ، فقط شماره های مرکز مخابراتی خود را جستجو نمایید.



-- کاربری :

کاربری خطوط تلفن ثابت بیشتر در مورد شماره های کارکرده معنی و اهمیت پیدا می کند. به طور مثال در صورتی که شما می خواهید شماره مغازه خود را به فروش برسانید ، نوع کاربری شماره خود را تجاری تعریف می کنید تا مراجعه کنندگان بدانند شماره ای که قصد خرید آن را دارند قبلا در چه مکانی استفاده می شده است.


 -- فروشنده :

شما می توانید بر اساس اینکه فروشنده تلفن ثابت از کاربران شخصی یا فروشگاهی باشد یکی از گزینه های مورد نظر خود را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که خرید شماره از مجموعه ها و فروشگاه های معتبر و فعال حاضر در سایت ، از سهولت و امنیت بالاتری برخوردار است.




 -- مرغوبیت :

به طور کلی یک شماره به لحاظ مرغوبیت یا معمولی است یا رند. در صورت معمولی بودن طبقه بندی و سطح بندی خاصی وجود ندارد و بدیهی است که خطوط معمولی به لحاظ قیمت در مقایسه با خطوط رند ارزان تر هستند .
خطوط رند بر خلاف خطوط معمولی در انواع و سطوح مختلفی طبقه بندی می شوند. این طبقه بندی علاوه بر معیارهای دیگری مثل شهر ، منطقه و غیره در کیفیت و قیمت شماره تاثیر بسزایی دارند. در این قسمت هم دست شما برای انتخاب یکی از این دو گزینه و یا عدم انتخاب آنها باز است.

(( نکته مهم ))

در صورت انتخاب گزینه معمولی ،  حتما باید قسمت بعدی ، یعنی انتخاب نوع رند ، روی گزینه فرقی نمی کند باشد ، چراکه انتخاب همزمان گزینه معمولی و یکی از انواع رند بطور منطقی ، نتیجه ای در بر نخواهد داشت.


-- انتخاب نوع رند :

در این قسمت شما بر اساس سلیقه و علایق خود امکان انتخاب و جستجو بر اساس هر یک از انواع رند را دارید.

وب سایت رند در سال 1388 برای اولین بار در کشور ، با همکاری جمعی از فعالین صنف از یک سو و اساتید ریاضی و ادبیات برخی دانشگاه ها ، اقدام به تعریف و طبقه بندی و نام گذاری انواع رند نمود.  در این پروژه سعی بر آن بوده است که حدالامکان ادبیات و عرف بازار در این طبقه بندی ها و نامگذاری ها مد نظر قرار گیرد.
به هر روی ، حاصل این پروژه به صورت طبقه بندی های مندرج در قسمت راهنمای انواع رند قابل مشاهده بوده و از سویی امکان آشنایی تمام کاربران با تعاریف فراهم شده را فراهم نموده و از سوی دیگر بر اساس این طبقه بندی ها امکان ورود صحیح داده در بانک آگهی های سایت و جستجو بر اساس آن داده ها را نیز میسر می کند. پیشنهاد می کنیم با استفاده از صفحه راهنمای انواع رند با این تعاریف و طبقه بندی ها بیشتر آشنا شوید.



-- قیمت :

در سایت رند هنگام درج آگهی فروش تلفن ثابت ، کاربران امکان درج قیمت مشخص و یا استفاده از گزینه های بالاترین پیشنهاد ، تماس بگیرد و توافقی را دارا می باشند. بر همین اساس در زمان جستجو نیز این امکان برای کاربران در نظر گرفته شده است که در صورت تمایل فقط در خطوط بالاترین پیشنهاد یا فقط در خطوط تماس بگیرید و یا فقط در خطوط توافقی جستجو نموده و یا اینکه در صورت تمایل به انتخاب رنج مشخصی از قیمت و یا درج حداکثر قیمت متناسب با بودجه ای که برای خرید سیم کارت اختصاص داده اند اقدام به جستجو نمایید.

(( نکته مهم ))

در صورت انتخاب یکی از گزینه های بالاترین پیشنهاد ، تماس بگیرید و یا توافقی ، حتما باید در قسمت بعدی ( قیمت از .......تا........ ) قیمتی درج نشده باشد چرا که انتخاب همزمان یکی از آن گزینه ها و درج قیمت مشخص منطقا نتیجه ای در بر نخواهد داشت.







بدیهی است که در پایان و پس از انتخاب گزینه های مورد نظر ، با کلیک روی عبارت جستجو نتایج متناسب با مشخصات انتخاب شده شما ، به شما نمایش داده خواهد شد. باز هم یاد آوری می کنیم که در هر صفحه ای و هر شرایطی می توانید هر کدام از مشخصات جستجو را تغییر داده و مجددا اقدام به جستجو نمایید.

قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید