راهنما: سیم‌کارت - سیم‌کارت

راهنمای ثبت سیم کارت


راهنمای درج آگهی فروش سیم کارت

جهت نمایش سیم کارت در سایت و قرار دادن آن برای فروش ، هر فرد باید سیم کارت خود را ثبت نماید. برای ثبت سیم کارت مراحل زیر باید اجرا شود:

۱- ابتدا شما باید در سایت ثبت نام کرده و کاربری خود را فعال نمایید.


۲- بعد از ورود به سایت به پنل مدیریتی خود رفته و از منوی سمت راست به قسمت سیم کارت بروید و سپس گزینه ثبت سیم کارت را انتخاب نمایید.


۳- بعد از ورود به بخش ثبت سیم کارت ، در ابتدا باید استان ، شهر و اپراتور تلفن همراه خود را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید با انتخاب استان ، شهرهای مورد نظر قابل انتخاب خواهند شد و شما نمی توانید بدون انتخاب استان ، شهر خود را مشخص کنید.
بعد از انتخاب صحیح موارد خواسته شده ، بر روی دکمه بعدی کلیک می کنیم.


۴- در مرحله دوم باید مشخصات شماره ای که می خواهیم ثبت نماییم را وارد کنیم. این موارد را باید به ترتیب خواسته شده وارد نماییم.

در ابتدا پیش کد را که بر اساس اپراتوری که در مرحله اول انتخاب کرده ایم ، بر می گزینیم. بعد از انتخاب پیش کد ، شماره یا کدی که سیم کارت مان با آن آغاز می شود را انتخاب کرده و سپس شش رقم باقی مانده سیم کارت خود را به ترتیب در قسمت های خواسته شده وارد می کنیم.

 در قسمت حالت دلخواه ، می توانیم حالت نمایش سیم کارت را در سایت به صورت دلخواه انتخاب نماییم. (مطابق شکل ۳)  

در نهایت با انتخاب نوع سیم کارت که بر اساس دائمی و اعتباری بودن دسته بندی می شود و باکلیک  کردن روی دکمه مرحله بعدی به مرحله سوم می رویم.


۵- در مرحله سوم شما باید در ابتدا وضعیت سیم کارت خود را مشخص نمایید. منظور از وضعیت سه حالت (صفر / کارکرده / در حد صفر) است.

بعد از مشخص شدن وضعیت سیم کارت باید مرغوبیت سیم کارت تان را تعیین کنید. اگر سیم کارت شما معمولی است ، ب انتخاب گزینه معمولی می توانیم به مرحله آخر برویم. اما اگر سیم کارت شما رند است باید گزینه رند را انتخاب نمایید. بعد از این انتخاب گزینه نوع رند برای شما فعال شده و به شما امکان انتخاب ۱ تا ۵ نوع رند را می دهد. (مطابق شکل ۴)

نکته : توجه داشته باشید ، شما می توانید فقط تا سقف ۵ نوع رند را انتخاب نمایید و در صورت انتخاب اشتباه قادر به ویرایش آن خواهید بود.




۶- مرحله چهارم یا مرحله پایانی ، برای ورود اطلاعات تماس و تکمیلی شماست. در این مرحله شما باید قیمت مد نظر خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید. توجه داشته باشید با وارد کردن قیمت شما به صورت اخلاقی متعهد به فروش به همان قیمت درج کرده هستید.
در صورتی که شما قیمت خط خود را نمی دانید می توانید قسمت قیمت را خالی گذاشته و به جای آن یکی از سه گزینه (بالاترین پیشنهاد / توافقی / تماس بگیرید) را انتخاب نمایید.


نکته : فقط در صورتی می توانید قیمت خط خود را وارد ننمایید که یکی از گزینه های بالا را انتخاب کرده باشید.


بعد از مشخص شدن قیمت شما باید اطلاعات تماس خود که قبلا تایید کرده اید را انتخاب نمایید. ممکن است شما چند شماره تماس مختلف داشته باشید که می توانید فقط یکی از آنها را برای هر خط مشخص کنید.

نکته : هر تعداد شماره تماس که از سوی شما ثبت می شود حتمی باید مورد تایید قرار بگیرد.


در آخر شما اگر توضیحات تکمیلی ای در خصوص سیم کارت تان دارید را وارد می نمایید و بر روی گزینه ثبت کلیک می کنید.

قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید