میانگین قبوض تلفن ثابت کشور اعلام شد

میانگین قبوض تلفن ثابت کشور اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، قبض تلفن ثابت و بهای آن همیشه یکی از معضلات جامعه بوده زیرا در اکثر مواقع قیمتی که روی قبوض مشاهده می گردد با کارکرد افراد تناقض دارد. به تازگی یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران میانگین تازه ای در ارقام قبض های تلفن ارائه کرده است. بابک تراکمه میانگین رقم قبوض تلفن را رقمی بین ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان در شهرستان ها و رقمی حدود ۹۰۰۰ تومان را در تهران اعلام کرده است.

قبض تلفن ثابت

وی در این خصوص گفت: باید به این جریان هم توجه کرد که در آمارها مخارج مربوط به اینترنت به صورت جداگانه در نظر گرفته شده و کارکرد تلفن ثابت به‌ طور تفکیک شده محاصبه می گردد. وی خاطرنشان کرد: البته قسمتی از این ارقام هم به حساب مخابرات واریز نشده و بحث بدهی ها و لاوصولی های مخابرات در استان ‌های مختلف ارقام متعددی را شامل می شود و قسمت قابل توجهی نیز سهم دولت ، سازمان‌ ها و شرکت‌ های خدماتی و سازمان ‌های عمومی می ‌شود که طبیعی است پرداخت این بدهی ‌ها تاثیر بسیار زیادی در حل مشکلات مخابرات خواهد داشت.

تراکمه درباره وضعیت تخلیه پورت ‌های ADSL مخابرات نیز این چنین گفت: تخلیه پورت ‌های اینترنت فرآیندی دائمی می باشد که به دلایل مختلفی مانند جا به ‌جایی صورت می ‌گیرد و مربوط به یک شرکت خاص هم نمی شود.

وی در انتها درباره شکوه ‌هایی که گاهی مبتنی بر عدم رعایت قوانین در برخی مراکز مخابرات بیان می ‌شود ، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران حدود ۷۰۰۰ مرکز دارد که قطعا نمی ‌توان ادعا کرد با تمام دفاتر ارتباط مستمر داریم. اما به هر صورت در قالب نقشه ۵ساله مخابرات ، یک معاونت جدید به نام معاونت امور مشتریان ایجاد شده که مطمئنا با فعالیت این بخش طی ۶ماه آینده شاهد تغییرات قابل توجهی در مورد وضعیت مشترکین مخابرات خواهیم بود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید