راهنمای تکمیل ثبت نام سیم کارت های ایرانسل

راهنمای تکمیل ثبت نام سیم کارت های ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور دوم کشور در اقدامی تازه این امکان را برای مشترکین خود فراهم کرده که اگر ثبت نامشان نیمه کاره ماند بتوانند از طریق درگاه موجود در سایت ایرانسل آن را تکمیل نمایند.

ثبت نام سیم کارت
اپراتور ایرانسل به تازگی اعلام کرد با توجه به پایان مدت زمان اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای سیم کارت های بدون هویت ، ایرانسل برای آن دسته از مشترکینی که هنوز موفق به تکمیل ثبت‌ نام سیم‌ کارت خود نشده ‌اند این شرایط را فراهم کرده تا برای آسان شدن فرایند ثبت‌ نام ، با مراجعه به صفحه پیش ثبت ‌نام سیم ‌کارت ایرانسل و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز ، ثبت‌ نام خود را تکمیل نمایند.

گفتنی است آن دسته از مشترکینی که اطلاعات ثبت ‌نامی خود را در صفحه "پیش ثبت‌ نام سیم‌ کارت ایرانسل" اضافه می کنند ، لازم است با در دست داشتن پرینت فرم ثبت ‌نام و اصل کارت ملی ، به یکی از  مراکز فروش و خدمات و یا نمایندگی ‌های مجاز ایرانسل در سراسر کشور مراجعه و پس از احراز هویت ، فرایند تکمیل ثبت‌ نام سیم‌ کارت خود را نهایی سازند. لازم به ذکر است فهرست این مراکز را در جدول درج شده در سایت ایرانسل وجود دارد.


نکته

مشترکین در هنگام مراجعه باید مدارک زیر را با خود به همراه داشته باشند :

۱- کارت ملی و کپی آن
۲- کد پستی آدرس ثبت شده برای سیم کارت



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید