هشدار همراه اول در رابطه با خرید تلفنی سیم کارت

هشدار همراه اول در رابطه با خرید تلفنی سیم کارت

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شاید برای خیلی از مردم این اتفاق افتاده باشد که با تماس تلفنی بخواهند شماره مشابه شان را به فروش برسانند. البته اغلب خریدها که توسط این روش صورت می گیرد ، با ناراحتی خریداران همراه می شود. همراه اول در واکنش به این موضوع اعلام کرده است که این تماس ها از سوی نمایندگان فروش مجاز همراه اول نیست.

خوش خط

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: جدیدا دیده شده ، افرادی در تماس با مشترکین اپراتور همراه اول ، خرید سیم کارت این اپراتور را با یک شماره مشابه و قیمتی بالاتر از قیمت معمول ، پیشنهاد می دهند. این در حالی است که اپراتور همراه اول تنها از طریق درگاه های رسمی فروش خود ، اقدام به واگذاری و فروش سیم کارت می نماید.

در این بیانیه تاکید شده ، فروشندگان مذکور رابطه ای با شرکت همراه اول نداشته و مشترکان نباید به اعتبار همراه اول ، به آنها اعتماد کنند. همچنین همراه اول تصریح کرده مشترکان برای خرید سیم کارت می توانند از طریق فروشگاه های زنجیره ای همراه اول ، دفاتر خدمات مشترکین و پرتال این اپراتور ، اقدام به خرید سیم کارت با قیمت معمول کنند.

شایان ذکر است اگر شما شماره ای را بخواهید که در اختیار همراه اول نباشد و پیش از این آن را واگذار کرده باشد ، باید از سایر فروشندگان در بازار خریداری کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید