سیم کارت نسل چهارم همراه اول را تجربه کنید

سیم کارت نسل چهارم همراه اول را تجربه کنید

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پس از راه ‌اندازی اینترنت نسل چهارم شرکت همراه اول در بهار ۱۳۹۴ ، مشترکان تلفن همراه و کاربران خدمات باند پهن همراه اول توانستند از اینترنت نوترینو نسل چهارم (شبکه LTE) و سرعت بالای این طرح استفاده نمایند. سرعت این سرویس بستگی به میزان فاصله فرد از آنتن تا چهار برابر بیشتر از سرعت نسل سوم می باشد. بنابراین پیشنهاد همراه اول به کاربران قدیمی و نسل سوم خود این است که سیم کارت خود را ارتقا دهند.

سیم کارت 4g همراه اول
باید بدانید که با استفاده از این طرح امکان دریافت و مشاهده فایل ‌های ویدئویی با کیفیت HD ، بازی های آنلاین بدون تاخیر زمانی ، استفاده هم زمان برای چند کاربر بدون کم شدن کیفیت خدمات ، استفاده از برنامه ‌های کاربردی و محصولات و خدمات مبنی بر اینترنت به آسانی و با کیفیت فوق العاده ایجاد خواهد شد. گفتنی است با استفاده از مودم های نسل چهارم تعداد بیشتری می توانند از یک سرویس اینترنت استفاده نمایند.



شیوه استفاده از اینترنت نوترینو نسل چهارم

برای استفاده از اینترنت 4G لازم باید نکات زیر را رعایت نمایید:

۱- تلفن همراه شخص باید قابلیت استفاده از شبکه 4G را داشته باشد که برای اطمینان از این جریان می توان به راهنمای تلفن همراه و یا تنظیمات شبکه آن مراجعه کرد.

۲- سیم‌کارت نسل چهارم (USIM) را تهیه و جایگزین سیم کارت قبلی خود کنید.

۳- یکی از بسته های آلفا+ را خریداری کنید.

۴- در محدوده پوشش شبکه 4G قرار بگیرید.

۵- شبکه LTE را در تنظیمات گوشی خود فعال نمایید.



علاقمندان برای دریافت سیم‌کارت نسل چهارم (USIM) می توانند به فروشگاه های زنجیره ای همراه اول ، مراکز تلفن ثابت و دفاتر خدمات ارتباطی (دفاتر بخش خصوصی) مراجعه نمایند. توجه داشته باشید حضور مالک سیم کارت به همراه کارت ملی و پوکه سیم کارت اجباری است.

  
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید