فروش سامانتل از بهمن ماه 1395 آغاز می شود

فروش سامانتل از بهمن ماه 1395 آغاز می شود

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پس از جریان مجوز گرفتن یک اپراتور مجازی برای فعالیت با نام سامانتل ، این اپراتور اعلام کرده که از بهمن ماه ۱۳۹۵ فروش یک میلیون سیم کارت با پیش شماره ۰۹۹۹۹ آغاز می شود. این در حالی است که پیش ثبت نام این اپراتور مجازی در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ صورت می گرفت.

سامانتل

مدیرعامل شرکت سامانتل ، هوشنگ مرتضوی از شروع ثبت نام برای خرید سیم کارت‌ های این اپراتور ، خبر داد و این چنین گفت: سیم کارت ‌های عرضه شده از طرف اپراتورهای مجازی تلفن همراه مثل سیم کارت‌ های اپراتورهای اصلی ، توان عرضه خدمات پایه شامل مکالمه صوتی ، پیام کوتاه و دیتا را دارد و تنها تفاوت آنها در این است که شرایط عرضه تعدادی از سرویس ‌های ارزش افزوده را نیز دارد و از این رو می ‌تواند در قسمت های گوناگونی مثل سلامت ، آموزش ، مراودات مالی و ... خدمات بسیاری را به کاربران عرضه نماید.

مرتضوی ادامه داد: از این رو ما با عرضه‌ دو گروه سیمکارت با نام های "سامانتل" و "ایرانتل" خدمات مختلفی را به مشترکین خود عرضه می نماییم. مدیر عامل سامانتل درباره تفاوت این دو سیم‌ کارت این چنین گفت: سیم‌ کارت‌ های سامانتل برای دسترسی به تعدادی از خدمات ارزش افزوده خاص طراحی شده و ممکن است عامه مردم نیاز کمتری به آنها داشته باشند ، ولی سیم ‌کارت ‌های ایرانتل دارای سرویس ‌هایی می باشند که می تواند برای عموم مردم کاربرد داشته باشد.

مرتضوی در پاسخ به این سوال که قرار بوده سیم ‌کارت های جدید از آذر یا دی‌ ماه سال ۱۳۹۵ وارد بازار شوند ، این چنین گفت: در حال حاضر این سیم ‌کارت ‌ها به طور آزمایشی عرضه شده و مورد استفاده قرار گرفته اند ، اما ارائه آنها به صورت گسترده نیازمند انجام برخی تست‌ و دریافت مجوزهای نهایی می باشد که احتمالا این مرحله تا بهمن ‌ماه ۱۳۹۵ عملی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : این سیم‌ کارت ‌ها نیز مانند سیمکارت اپراتورهای اصلی تلفن همراه در انواع دائمی و اعتباری خواهند بود و تعرفه فروش آنها هم طبق مصوبات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی صورت می‌گیرد. مرتضوی در پایان این نکته را یادآور شد که قیمت خدمات پایه بر روی سیم‌ کارت‌ شرکت های MVNO قطعا بیشتر از اپراتورهای اصلی تلفن همراه نمی باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید